מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מעולה. גם נחמד וגם עשה את העבודה. בקיצור אנחנו מאד מרוצים. חשבנו שהמזגן התקלקל ורצינו לקנות חדש בעקבות אבחנה של "מומחה" שאמר שצריך לזרוק את המזגן ושהוא לא שווה. הזמנו את אלעד והוא גילה שאין בעיה אלא רק צריך לאפס את השלט. הוא סידר שלט והמזגן התחיל לעבוד ובאמת לא היה טעם להחליף. הוא עשה דבר מצוין בשבילנו.
אני התרשמתי לטובה, הוא היה סבבה, נתן שירות טוב ומקצועי.
ייעוץ טלפוני בנוגע לניקוי פילטרים ואיפוס כרטיס למזגן אינוורטר מחברת תדיראן.
בחור מדהים! הוא הסביר לי מה לעשות ואיך להימנע מהתקלה בעתיד. היה כל כך ישר וחסך לי המון כסף, באמת נתן שירות ומדהים. כל המלצה שקראתי הייתה נכונה ואפילו יותר מזה!
הגיעו שניים ועשו את העבודה אך יצא יקר מאוד בשל כך.
התרשמתי לטובה, אדיב, שירותי ולקח מחיר הוגן כמו המחיר שציפיתי.
איפוס עיניות מערכת דמפרים, תיקון דמפר מזגן מיני מרכזי תדיראן ובדיקת מערכת תקשורת כללית.
שירות חריג לטובה. איש אדיב, מקצועי, סבלני, לא ויתר עד שהגיע לשורש התקלה ובדק את כל האפשרויות. פשוט תענוג.
היה מעולה, הגיע בהתראה ממש קצרה והיה מקצועי מאוד! קבענו מראש את המחיר והוא עמד בזה.
ייעוץ טלפוני לגבי מגעים רופפים ואיפוס כפתור במזגן תדיראן.
התקשרתי אליו והוא ידע להסביר לי טלפונית איפה לגעת ואיך לסדר את המזגן. אני מאוד מרוצה!
ייעוץ טלפוני בנוגע לאיפוס מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
הוא הדריך אותי בטלפון איך לאפס את המזגן וזה פתר את הבעיה. ממש אחלה שירות.
החלפת שלושה קבלים במזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן, ואספקת וכיול שלט אוניברסלי.
היה מקסים גם מבחינת אדיבות וגם מבחינת מקצועיות. הוא הגיע בזמן, מצא את הבעיה וטיפל בה כמו שצריך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.