מוקד מידרג: 1-700-707-233

היפוך עובר טבעי

היפוך עוברי טבעי קורה כאשר התינוק מתהפך בתוך הרחם למצג ראש באופן טבעי וללא עזרה. במקרים מסוימים היפוך עובר טבעי לא מתרחש וצריך לעזור לו כדי לא להגיע לניתוח קיסרי. אבל גם העזרה יכולה להיות טבעית ופחות טבעית. מהן האפשרויות להיפוך עובר? ואיך אקוויליבריו קשור לעניין? כל המידע על היפוך עובר טבעי כשהעובר לא מתהפך באופן טבעי.


היפוך עובר טבעי

קיימות שלוש תנוחות אפשריות בהן העובר יכול להסתלבט לו ברחם במהלך ההריון:

אחד מנח ראש - כלומר, הראש כלפי מטה.

שתיים מנח עכוז - כלומר, האגן כלפי מטה.

שלוש מנח רוחבי - כלומר, העובר במצב מאוזן ברחם.

היפוך עובר טבעי מתייחס למצב בו העובר מתהפך ללא עזרה ממנח עכוז או מנח רוחבי, למנח ראש - כשראשו כלפי מטה ורגליו כלפי מעלה, מוכן להוביל את שאר הגוף בלידה. רוב העוברים לקראת סוף ההריון נמצאים במנח ראש והוא האידיאלי ביותר ללידה. 

מנח עכוז ומנח רוחבי לעומת זאת, אמנם יותר נדירים אבל גורמים לסיכון לעובר ולאם באפשרות של לידה רגילה ולכן יש צורך לעזור להם להסתובב אם את לא מעוניינת בלידה בניתוח קיסרי.

מנחי העובר ברחם

אלטרנטיבות להיפוך עובר טבעי

במקרים בהם העובר לא מתהפך באופן טבעי עד שבוע 36 להריון, צריך לעזור לו.

קיימות מספר דרכים בהן תוכלי לעזור לעובר שלך למצוא את הכיוון הנכון:

עובר ברחם היפוך עובר ע"י רופא בבית חולים, תחת אולטרסאונד ומוניטור. לאחר שמזריקים חומר כדי להרפות את שרירי הרחם, הרופא לוחץ על הבטן ודוחף את הראש של העובר כלפי מטה, לכיוון תעלת הלידה.

עובר ברחם שיטות טבעיות - תנוחות ותרגילים מיוחדים, דיקור סיני בהריון, רפלקסולוגיה בהריון, טיפול שיאצו - ישנן לא מעט שיטות טבעיות לעזור לתינוק להתהפך בתוך הרחם מבלי לבצע התערבות פולשנית. אם את בוחרת לנסות את אחת השיטות הללו חשוב להגיע רגועה ולהאמין שאת והעובר שלך מסוגלים לעשות את זה שריר לכיוון שמאל

עובר ברחם טיפול אקוויליבריו - עיסוי טיפולי שפותח על ידי מיילדת במטרה להקל על כאבים בהריון ומוכר ביכולת שלו לעזור לעובר להתהפך. מדובר בטיפול טבעי לחלוטין שתוכלי לקרוא עליו יותר בפסקה הבאה ראו למטה  

 


אקווליבריו להיפוך עובר טבעי

אקוויליבריו הוא טיפול איזון אגן ורחם, שמטרתו להקל על כאבים ותחושות אי נוחות שמקשות עלייך בתקופת ההריון.

הטיפול מתבצע בשכיבה על מיטה, כאשר המטפלת מעסה בעדינות שרירים ורקמות באזור האגן שלך, על מנת למתוח את הרצועות, לשחרר את האזורים התפוסים ולייצר יותר מרחב לעובר וכך להשיג 2 מטרות:

אישה בהיריון להפחית לחץ על איברים ועצמות שנגרם מהתרחבות הרחם במהלך ההריון.

אישה בהיריון לשפר את המנח של העובר לקראת הלידה.

לוח שנה טיפול אקוויליבריו לצורך היפוך עובר מומלץ לבצע החל משבוע 37 להריון.

אחד מי מוסמכת לעשות טיפול אקוויליבריו? דולה או מיילדת מוסמכת שעברה הכשרה ספציפית לטיפול אקוויליבריו וקבלה תעודת הסמכה.


אקוויליבריו מחיר

שקל טיפול אקוויליבריו אורך בין שעה וחצי לשעתיים ומחירו נע בין 700-800 ₪.

שימו לב עבור טיפולי אקוויליבריו אין עדיין החזר כספי מקופות החולים, אבל אם המטפלת היא דולה או שיש לה הכשרה בתחום של רפואה אלטרנטיבית, תוכלי להגיש בקשה להחזר במסגרת סל הריון ולידה על בסיס התעודה.


מטפלות אקוויליבריו מומלצות

אם את נמצאת בשבוע הריון מתקדם והעובר שלך שכח להתהפך עם הראש למטה, אל תרימי ידיים. הכנו לך רשימה של מטפלות אקוויליבריו מומלצות להיפוך עובר בשיטה טבעית, שיכולות לעזור לבייבי שלך למצוא את הדרום. אחרי כל טיפול אנחנו יוצרים קשר על מנת לשמוע על החוויה שלך ולעדכן את הדירוג באתר. שיהיו בשורות טובות לב


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק