מוקד מידרג: 1-700-707-233

ניהול אירוע- מה זה?

מנהלת אירוע

לוח שנה אז מה זה מנהל או מנהלת אירועים? מנהל אירוע הוא הבנאדם שאחראי לוודא שהאירוע שלכם קורה בדיוק כמו שתכננתם... וכשזה לא קורה כמו שתכננתם - הוא כאן כדי לסדר את זה! 

מה ההבדל בין מפיק למנהל אירוע? בזמן שהמפיק מתעסק בכל הארגון המוקדם - בחירת ספקים, קונספט, לוגיסטיקה וכל מה שקורה מאחורי הקלעים חודשים מראש, מנהל האירוע נכנס לפעולה ביום עצמו ודואג שהכול יזרום חלק. הוא מתזמן את הספקים, מסנכרן בין כולם, מוודא שהמנות יוצאות בזמן, שהחופה לא מתעכבת וששום אורח לא מתייבש בלי כוס משקה ביד.

וי למה צריך אותו? כי גם האירוע הכי מתוכנן יכול להיתקל בהפתעות - ציוד שנתקע בדרך, סידורי ישיבה שהתבלגנו, או סתם בלת"מים שיכולים להוציא אתכם מהפוקוס. 


שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק