מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון מקרר יין

תיקון מקרר יין הוא תיקון מבוקש בקרב טכנאי מקררים מאז שמקרר יין הפך למוצר נפוץ אצל אוהבי יין בישראל, כי אמנם יין משתבח עם השנים, אבל מקרר יין לא. אז אם אתם מחפשים טכנאי לתיקון מקרר יין, קחו כמה דקות לקרוא מהן התקלות הנפוצות, כמה עולה תיקון מקרר יין (לרוב לא עולה יותר מכמה מאות שקלים ואם כן, כדאי שתשקלו לקנות מקרר יין חדש) וגם איך תוכלו לשמור על מקרר היין שלכם בעתיד. לחיים כוס יין


סוגי מקרר יין

קיימים שני סוגים של מקררי יין: מקרר יין תרמו-אלקטרי ומקרר יין עם מדחס. בגלל ששני הסוגים פועלים בטכנולוגיות שונות, גם אופן התיקון שלהם משתנה:

מקרר מקרר עם מדחס משמיע רעש תמידי (כמו מקרר רגיל) ומייצר רטט קל גם כשהכל תקין, לעומת זאת, מקרר יין תרמו-אלקטרי אמור להיות שקט ולא לרטוט, אז אם הוא מרעיש או רוטט - כנראה יש בעיה.

מקרר הבדל במיקום המקרר – למקרר תרמו-אלקטרי יש פעולת קירור חלשה יותר, ולכן מומלץ לא לאחסן אותו בצורה אינטגרלית ולהשאיר לו מרווח של כמה סנטימטרים מכל צד. לעומתו, מקרר יין עם מדחס נחשב לחזק יותר והוא פחות רגיש לחום, כך שאפשר לאחסן אותו בין ארונות (מומלץ להרחיק ממכשיר חשמלי פולט חום).

טלפון בקיצור – עדכנו את טכנאי המקררים איזה סוג מקרר יין יש לכם כבר בשיחה הראשונית.

 

מקרר יין

לפני שמזמינים טכנאי

כמה פעולות פשוטות שכדאי לבצע לפני שאתם מזמינים טכנאי לתיקון מקרר יין:

אחד בדקו את חיבור המקרר לחשמל ונסו לחבר את המקרר לשקע אחר.

שתיים וודאו שדלת המקרר סגורה ואטומה לגמרי.

שלוש בדקו שהטמפרטורה בתרמוסטט מכוונת.


תקלות נפוצות במקרר יין

מחיר תיקון מקרר יין אינו שונה בהרבה ממחיר תיקון מקרר רגיל. מחיר תיקונים קטנים במקרר (רעש, נזילת מים ותיקון דלת) שווה לעלות ביקור הטכנאי ונעה בין 200-300 ₪. תקלות נפוצות במקרר יין שיעלו לכם קצת יותר הן:

איקס בריחת גז מחיר מילוי גז במקרר יין נע בין 900 - 1500 ₪ אך אם התקלה חוזרת לאחר המילוי כנראה שמדובר בתקלה חמורה יותר ועלות התיקון תהיה גבוהה יותר.

איקס החלפת גומיות אטם – כשדלת המקרר לא נסגרת לגמרי ייתכן שיש בעיה בגומיות האטם שתפקידן לאטום את הדלתות. מחיר החלפת גומיות בדלת מקרר יין נע בין 270-370 ₪.

איקס כשל במערכת ההפשרה – הצטברות קרח או מקרר שלא מקרר מעידים על כשל במערכת ההפשרה שנובע לרוב מבעיה בתרמוסטט. מחיר החלפת תרמוסטט במקרר יין נע בין 500-600 ₪.

איקס מאוורר תקול – המאוורר אחראי על פיזור האוויר הקר במקרר ואם יש בו בעיה המקרר לא יקרר כמו שצריך. מחיר החלפת מאוורר במקרר יין נע בין 600-700 ₪.

איקס תקלה בכרטיס הפיקוד האלקטרוני כרטיס פיקוד מאפשר לשלוט בעוצמת הקור במקרר. מחיר החלפה של כרטיס פיקוד במקרר יין נע בין 800-1200 ₪.

איקס תקלה במדחס – מדחס הוא המנוע של המקרר, וכשהוא לא עובד המקרר פשוט לא יעבוד. מחיר החלפת מדחס במקרר יין נע בין 1,800-1,400 ₪.

*המחירים תלויים בסוג המקרר, הטכנולוגיה ושנת הייצור שלו.

שימו לב שימו לב – תיקון מקרר יין לא תמיד משתלם. בגלל המחירים הנמוכים יחסית של מקררי יין פעמים רבות הטכנאי ימליץ לכם לוותר על תיקון יקר (כמו החלפת מדחס או כרטיס פיקוד) ולקנות מקרר יין חדש.

 


איך לשמור על מקרר יין

תחזוקה של מקרר יין שונה מתחזוקת מקרר ביתי רגיל. אז כדי להימנע מהצורך בתיקון מקרר יין כדאי לשמור על התנאים הבאים:

כוס יין טמפרטורה בין 12-16 מעלות.

כוס יין לחות של 50-70%.

כוס יין רווח של 5 ס"מ בין גב המקרר לקיר.

כוס יין הרחקת המקרר מכל מכשיר חשמלי פולט חום.

 

מקרר יין אינטגרלי

טכנאי מומלץ למקרר יין

אמנם לא צריך להיות מומחה ביין כדי לקנות מקרר יין אבל בהחלט כדאי להיות מומחה במקררים כדי לתקן מקרר יין. לצורך זה הכנו לכם רשימה של טכנאים מומלצים לתיקון מקרר יין, המדורגים על פי חוות דעת של לקוחות קודמים שכנראה גם הם כמוכם, אוהבים יין קריצה


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה תיקון מקרר יין?

עלות תיקונים קטנים במקרר יין שווה לעלות ביקור הטכנאי ונעה בין 200-300 ₪. מחיר מילוי גז במקרר יין נע בין 350-500 ₪, מחיר החלפת גומיות בדלת מקרר יין נע בין 270-370 ₪, מחיר החלפת תרמוסטט במקרר יין נע בין 500-600 ₪, מחיר החלפת מאוורר במקרר יין נע בין 600-700 ₪, מחיר החלפה של כרטיס פיקוד במקרר יין נע בין 800-1200 ₪, מחיר החלפת מדחס במקרר יין נע בין 1,800-1,400 ₪.

המחירים תלויים בסוג המקרר, הטכנולוגיה ושנת הייצור שלו.

מה הטמפרטורה המומלצת למקרר יין?

הטמפרטורה המומלצת במקרר יין היא בין 12-16 מעלות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק