מוקד מידרג: 1-700-707-233

תספורת למלטז

מלטז הוא אחד הכלבים החמודים בעולם, שצריך תספורת בכל 6-8 שבועות. תוכלו לספר מלטז לתצוגה או בתספורת דובי ובמאמר הבא נספר איך לשמור על טיפוח המלטז שלכם וכמה תספורת למלטז עולה. מתחילים.


תספורת למלטז

מלטז הוא כלב היפואלרגני כמו שיצו ופודל, שצריך לספר אחת לחודש-חודשיים: הוא כלב לא נשיר, זאת אומרת שיש לו שכבה אחת של פרווה שכל הזמן צומחת, ממש כמו השיער שלנו, ולכן המלטז יצטרך תספורת בתדירות גבוהה. חוץ מזה שמלטז, כמו רוב הכלבים, אוהב להיות נקי ומטופח.

פן אפשר לעשות תספורת למלטז רק מגיל שנה, אחרי שהפרווה הצעירה שלו מתחלפת לפרווה בוגרת, אבל חשוב לקחת אותו לטיפולי טיפוח מגיל 3 חודשים: גם כדי לשמור על הפרווה שלו וגם כדי להרגיל אותו למספרה, אותה יבקר לעיתים קרובות בהמשך חייו.

קיצוץ אפשר לספר מלטז לבד, בעזרת מספריים או מכונת תספורת ייעודית לכלבים, בעדינות ככל אפשר. אבל, אם המלטז שלכם לא משתף פעולה, כדאי להיעזר בספר כלבים מקצועי, כדי לא לפצוע את המלטז חלילה.
 

תספורת דובי למלטז

איך בוחרים תספורת למלטז

מספרת כלבים מקצועית תדע איזו תספורת תתאים למלטז שלכם. התספורת למלטז נקבעת בהתאם לאורך הפרווה, המצב בו הפרווה נמצאת וכמובן בהתאם לתספורת שאתם רוצים. התספורות הפופולריות למלטז הן תספורת דובי ותספורת תצוגה:

טיפוח כלב תספורת דובי: מאופיינת בפרווה ארוכה וגולשת על הראש, שמזכירה דובי. הפרווה על הגוף תהיה קצרה יותר, אך עדיין תישאר רכה.

טיפוח כלב תספורת תצוגה: מיועדת בעיקר למלטזים שמשתתפים בתחרויות יופי לכלבים. היא מאופיינת בפרווה ארוכה ומסודרת מאוד.

שמש אל תתפתו לספר כמה שיותר קצר: תספורת קצרה למלטז שלכם אמנם תרחיק את התור הבא במספרה אבל היא עלולה לפגוע בעור הכלב ובפרווה שלו, במיוחד בשל קרינת השמש הישראלית.
 

תספורת תצוגה למלטז

מה כוללת תספורת למלטז

תספורת למלטז בדרך כלל תכלול גם טיפולי טיפוח נוספים, כמו מקלחת, ייבוש יסודי של הפרווה, גזירת ציפורניים, ניקוי אוזניים, מריטת שערות מהאוזניים וניקוי בלוטות אנאליות. הטיפולים ישתנו בהתאם לצורך, ככה שמלטז שמטייל הרבה בחוץ יצטרך גזירת ציפורניים לעיתים רחוקות יותר ממלטז שנוטה להישאר בבית.

תספורת לכלב רוב טיפולי הטיפוח והתספורת למלטז אורכים בין שעה לשעה וחצי, תלוי בסוג תספורת ובהתנהגות הכלב. העבודה אורכת יותר זמן אם הכלב מפחד או מתפרע, מה שמקשה על התספורת.
 


איך לשמור על טיפוח המלטז בבית

מעבר לתספורת למלטז, חשוב לשמור על שגרת טיפוח כללית עבורו גם בבית, בין הטיפולים במספרה:

תספורת לכלב סירוק: הקפידו לסרק ולהבריש את המלטז לפחות פעם בשבוע. סרקו את כל הפרווה, לא רק את החלק העליון שלה, והתירו קשרים אם ישנם.

טיפה ניקוי עיניים: הקפידו לנקות בעדינות קורי שינה מעיני הכלב, עם צמר גפן ומים.

דוש מקלחת מקלחת: מומלץ לקלח את המלטז רק בשעת צורך, כשהוא מלוכלך או לא מריח טוב. חשוב להשתמש בשמפו מיועד לכלבים ולייבש את הפרווה ביסודיות. תוכלו להשתמש בפן והקפידו להישאר בתנועה מתמדת, עם שמירת מרחק מהמלטז, כדי לא לפגוע באוזניים שלו.

כוכבים ניקוי אזורים אינטימיים: אחרי סיבוב או טיול עם המלטז, בדקו שהאזורים האינטימיים שלו נקיים, כדי למנוע זיהומים.
 


מחיר תספורת למלטז

תווית כלב מחיר תספורת למלטז ללא קשרים נע בין 200-300 ₪.

תווית כלב מחיר תספורת למלטז עם קשרים נע בין 300-400 ₪.

המחיר מושפע מרמת הקושי של התספורת: לדוגמא, מלטז עם קשרים דורש עבודה עדינה כדי לא לפצוע אותו ולכן העבודה אורכת בהתאם. אופי המלטז משפיע גם כן משום שמלטז עם בעיות התנהגות או לא ממושמע יקשה על התספורת ולכן עלות הטיפול בו תהיה יקרה יותר.

תספורת לכלב במקרים מסובכים של קשרים, יכול להיות שמחיר התספורת למלטז יקבע לפי שעה.
 

כלב מגזע מלטז

מספרות כלבים מומלצות לתספורת למלטז

תספורת למלטז דורשת עדינות וסבלנות, לכן ריכזנו רשימת מספרות כלבים מומלצות לתספורת למלטז. כך תוכלו להתרשם מחוות דעת של לקוחות קודמים ולבחור את המספרה שתדאג למלטז שלכם. אחרי התספורת, ניצור קשר גם איתכם כדי שתספרו לנו אם מספרת הכלבים הייתה כלבבכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כל כמה זמן מומלץ לספר מלטז?

תספורת למלטז מומלצת לבצע בכל 4-8 שבועות. טיפולי טיפוח, לעומת זאת, כמו סידור הפרווה, כדאי לעשות בכל 3-6 שבועות.

כמה עולה תספורת למלטז?
  • מחיר תספורת למלטז ללא קשרים נע בין 200-300 ש"ח.
  • מחיר תספורת למלטז עם קשרים נע בין 300-400 ש"ח.

מאיזה גיל אפשר לספר מלטז?

אפשר לספר מלטז מגיל שנה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק