מוקד מידרג: 1-700-707-233

תספורת לחתול

תספורת לחתול היא לא חובה אבל מאוד מומלצת לחתולים עם פרווה ארוכה. תוכלו לספר את החתול שלכם אחת ל-3 חודשים ובמאמר הבא נספר מאיזה גיל זה מתבצע, מה תספורת לחתול כוללת וכמה היא עולה. מתחילים.


תספורת לחתול

תספורת לחתול היא תהליך יותר אסתטי מאשר בריאותי, והיא נועדה למנוע נשירה, לשמור על הקרירות וההיגיינה של החתול, ולמנוע קשרים בפרווה.

תספורת לחתול בדרך מתבצעת אחת ל-3 חודשים וחשוב להרגיל את החתול לקבלת תספורת מגיל צעיר, על ידי הברשת פרוותו באופן קבוע וליטוף באזורים בהם ייעשה שימוש במכונה או במספריים:

כף של כלב תספורת לחתולים ארוכי שיער, כמו חתולים פרסיים, יכולה להתבצע מגיל 4 חודשים.

כף של כלב תספורת לחתולים קצרי שיער, כמו חתולים סיאמיים, יכולה להתבצע מגיל 6 חודשים.
 

תספורת לחתול בפעולה

סוגי תספורות לחתולים

יש סוגים רבים של חתולים ותספורות, כשהתספורת המתאימה ביותר לחתול שלכם תלויה בגזע החתול, אורך הפרווה שלו, אורח החיים שהוא מנהל וההעדפה האישית שלכם. תספורות פופולריות לחתול הן:

מספריים תספורת קצרה: מסירה את רוב שיער החתול ומשאירה רק שכבה דקה של פרווה.

מספריים תספורת אריה: משאירה שיער ארוך סביב הראש והצוואר, ומקצרת את שאר השיער.


מה כוללת תספורת לחתול

תספורת לחתול כוללת בדרך כלל את השלבים הבאים:

אחד הכנה: הספר יבדוק את החתול ויוודא שאין לו פצעים או גירויים בעור. הוא ישאל באיזו תספורת אתם מעוניינים ולעיתים ירסס את פרוות החתול במים, כדי להקל על התספורת.

שתיים התספורת: במהלך התספורת, הספר ישתמש במספריים או במכונה ייעודית כדי לקצר את השיער לאורך הרצוי. באזורים רגישים כמו הפנים, האוזניים והכפות, הספר ישתמש בכלים מיוחדים וייתכן שגם יגזום את ציפורני החתול.

שלוש גימור: לאחר התספורת, הספר יבריש את פרוות החתול, כדי להסיר שיער רופף, וימרח תרסיס מיוחד שיתן ברק ויגן על עור החתול.
 


איך לשמור על טיפוח חתול בבית

כדי להגדיל את טווח הזמן בין התספורות, תוכלו לשמור על טיפוח החתול גם מחוץ למספרה בעזרת 4 דרכים:

מספר 1 סירוק הפרווה

סירוק פרוות החתול באופן קבוע מסייע בהסרת שיער מת, לכלוך וקשרים. תדירות הסירוק תלויה בסוג הפרווה של החתול, כשבעלי פרווה קצרה זקוקים לסירוק חד שבועי ובעלי פרווה ארוכה זקוקים לסירוק יומי.

מסרק לתסרוקת בת מצווה חשוב להשתמש במברשת או מסרק מתאימים לסוג הפרווה של החתול, כשמתחילים מהראש לכיוון הזנב ומקפידים לסרק גם באזורים רגישים כמו הבטן והאוזניים. סירוק קבוע יכול לעזור למנוע נשירת שיער ובעיות עור.
 

מספר 2 רחצה

חתולים בדרך כלל לא צריכים רחיצות תכופות, ורחצה מוגזמת עלולה לייבש את עורם ולגרום לגירוי. ככלל, מומלץ לרחוץ חתול רק כשהוא מלוכלך מאוד. לפני הרחצה, חשוב להכין שמפו מיוחד לחתולים, מים פושרים, מגבת וצמר גפן.

שמפו ודאו שהטמפרטורה בחדר נעימה, הרטיבו את פרוות החתול בעדינות, מרחו שמפו ייעודי ושפשפו היטב. יבשו את החתול ביסודיות בעזרת מגבת או פן על חום נמוך, תוך שמירה על מרחק ותנועה כדי חלילה לא לפגוע בחתול.
 

מקלחת לחתול


מספר 3 ניקוי אוזניים

חשוב לנקות את אוזני החתול באופן קבוע, כדי למנוע הצטברות לכלוך ושאריות שעווה. כדי לנקות את פנים האוזן, השתמשו בצמר גפן טבול במים פושרים, והימנעו מהכנסת צמר הגפן עמוק לתעלת האוזן.

תמרור הזהרה אם אתם מבחינים בהפרשות חריגות, ריח לא נעים או אדמומיות, התייעצו עם וטרינר.
 

מספר 4 גזירת ציפורניים

חשוב לגזור את ציפורני החתול באופן קבוע, כדי למנוע מהן לגדול יתר על המידה ולהתעקם. תוכלו לגזוז אותן בעזרת צעצועים יעודיים לחתולים או מספריים מתאימים, והקפידו להיזהר מהחלק החי של הציפורן, המכיל כלי דם ועצבים.

כלב, יד אם אתם לא מרגישים בנוח לגזור את ציפורני החתול לבדכם, מומלץ לקחת את החתול למספרה או לוטרינר.
 


מחיר תספורת לחתול

מחיר תספורת לחתול נע בין 100-250 ₪.

המחיר משתנה בהתאם לשני גורמים מרכזיים:

חתול גודל החתול: חתולים גדולים זקוקים ליותר זמן ותשומת לב במהלך התספורת, ולכן המחיר שלהם יהיה גבוה יותר מחתולים קטנים.

חתול סוג הפרווה: חתולים בעלי פרווה ארוכה או סבוכה זקוקים לתספורת מורכבת יותר, ולכן המחיר שלהם יהיה גבוה יותר מחתולים בעלי פרווה קצרה.
 

גזירת ציפורניים לחתול

מספרות חתולים מומלצות לתספורת לחתול

תספורת לחתול דורשת עדינות וסבלנות, לכן ריכזנו רשימת מספרות כלבים מומלצות לתספורת לחתול. כך תוכלו להתרשם מחוות דעת של לקוחות קודמים ולבחור את המספרה שתדאג לחתול שלכם. אחרי התספורת, ניצור קשר גם איתכם כדי שתספרו לנו אם מספרת החתולים עמדה בסטנדרטים של שניכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

למה צריך תספורת לחתול?

תספורת לחתול היא תהליך יותר אסתטי מאשר בריאותי, והיא נועדה למנוע נשירה, לשמור על הקרירות וההיגיינה של החתול, ולמנוע קשרים בפרווה.

כל כמה זמן מספרים חתול?

תספורת לחתול בדרך מתבצעת אחת ל-3 חודשים:

  • תספורת לחתולים ארוכי שיער יכולה להתבצע מגיל 4 חודשים.

  • תספורת לחתולים קצרי שיער יכולה להתבצע מגיל 6 חודשים.

איזה תספורת מומלצת לחתול?

יש סוגים רבים של חתולים ותספורות, כשהתספורת המתאימה ביותר לחתול שלכם תלויה בגזע החתול, אורך הפרווה שלו, אורח החיים שהוא מנהל וההעדפה האישית שלכם:

  • תספורת קצרה מסירה את רוב שיער החתול ומשאירה רק שכבה דקה של פרווה.

  • תספורת אריה משאירה שיער ארוך סביב הראש והצוואר, ומקצרת את שאר השיער.

מה כוללת תספורת לחתול?

  1. הספר יבדוק את החתול ויוודא שאין לו פצעים או גירויים בעור. הוא ישאל באיזו תספורת אתם מעוניינים ולעיתים ירסס את פרוות החתול במים, כדי להקל על התספורת.
  2. הספר ישתמש במספריים או במכונה ייעודית כדי לקצר את השיער לאורך הרצוי. באזורים רגישים כמו הפנים, האוזניים והכפות, הספר ישתמש בכלים מיוחדים וייתכן שגם יגזום את ציפורני החתול.
  3. לאחר התספורת, הספר יבריש את פרוות החתול, כדי להסיר שיער רופף, וימרח תרסיס מיוחד שיתן ברק ויגן על עור החתול.
איך לשמור על טיפוח חתול בבית?
  1. סירוק הפרווה
  2. רחצה
  3. ניקוי אוזניים
  4. גזירת ציפורניים
כמה עולה תספורת לחתול?

מחיר תספורת לחתול נע בין 100-250 ש"ח.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק