היה מצוין, ממש! אסף עשה עבודה טובה, יעילה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית פרבמן, ראשון לציון.
משוב: 19/03/2025
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על הכיפאק! היה מחוייב לפתרון בכניסת שבת. מוערך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי קלפהולץ, ראשון לציון.
משוב: 18/03/2025
תיאור השירות:
טיפול בנזילה מכמה מוקדים.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דביר ע. ראשון לציון.
משוב: 13/03/2025
תיאור השירות:
בדיקת צנרת.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הבחור מקצוען ויודע את העבודה, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ח. ראשון לציון.
משוב: 08/03/2025
חוות דעת:
היה בסדר. לא היה יותר מדי מיוחד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
בועז בו, הרצליה.
משוב: 22/04/2025
תיאור השירות:
לא ירדו מים מהניאגרה כמו שצריך. הזמנתי את אסף מהאתר שהגיע למחרת ואמר והראה לי שהבעיה במנגנון וכי הוא גמור. אפילו הראה לי אותו ואמר שההחלפה שלו תפתור את הבעיה. החליף לי מנגנון חדש עם עבודה ב850 שקל. אחרי שבועיים המים שוב לא ירדו טוב, קראתי לו שוב והוא עכשיו אמר שגם הלחצן לא עובד טוב. שילמתי לו עוד 300 שקל להחלפת לחצן. עברו עוד 3 שבועות ועכשיו המים לא מפסיקים לרדת אחרי לחיצה. מה עכשיו אמר? שיש בעיה של אבנית במים ואני צריך לשים פילטר על שעו המים. איך זה הגיוני שיש לי 4 שירותים ורק להם יש בעיה של אבנית שגורמת לשירותים לא לעבוד. בסופו של דבר שילמתי 1150 שקל למנגנון ולחצן לשירותים שלא פתרו את הבעיה בכלל, ולא הסכים אפילו לפצות אותי וסיים בזה שאמר לי ללכת למצוא מישהו שיתקין לי פילטר בצינור מים..
אכזבה מאיש מקצוע כמו שמעולם לא היה לי. שכל אחד יעשה את החושבים שלו
אסף בחור מאוד נדיב, הזמינות שלו הייתה מיידית, השירות היה בסדר גמור, והעבודה שלו הייתה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון קפלנסקי, רמת גן.
אשרור: 20/04/2025
משוב: 18/02/2025
תיאור השירות:
התקנה של שסתום אל חזור בשעון מים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שירותי ואדיב מאוד, מחיר גבוה לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 313 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אני מעניק פתרונות לכל בעיות האינסטלציה באזור המרכז, שירותי אינסטלציה במרכז לשירותך 24/6 תקלות אינסטלציה כגון פיצוץ צינור, כיור ואסלה סתומים ודליפות של ברזים עלולות לקרות בכל רגע מהיום ולכן חשוב מאוד להחזיק טלפון חירום של אינסטלטור בתל אביב והסביבה שיוכל להגיע אליך במהירות, בכל יום ובכל שעה כדי לעזור לך בתקלה הספציפית שלך". ככה אסף מספר לנו. "אני מציע לך מגוון רחב של שירותי אינסטלציה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.