מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
איתור תקלה בטלוויזיה של חברת סמסונג שנת 2010 והפנייה להמשך טיפול מול הביטוח.
איציק מבין את החשיבות של ההגעה המיידית, תוך חצי שעה כבר הגיע אלינו! הוא נתן חוות דעת על הבעיה במכשיר והמליץ לעדכן את הביטוח מכיוון שזה דגם ישן ואין לו בארץ חלקי חילוף. כמובן שהוא לקח כסף רק על עלות הביקור. היה אדיב וממש מקסים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.