מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 113 חוות דעת רלוונטיות
תיארתי לו בטלפון מה הייתה התקלה, הוא אסף את הטלוויזיה וביצע תיקון כלשהו, אבל בסופו של דבר הבעיה נשארה. לקח כסף רק על הביקור.
אבי ביצע בדיקה ללא עלות ומצא כי הטלוויזיה תקינה והריצוד אינו כתוצאה מתקלה.
השירות של איציק היה מעולה. הוא מאוד אדיב, זמין ומדייק בזמנים. בנוסף הוא דאג להשאיר לנו טלוויזיה חלופית!
שלמה שירותי מאוד, הגיע מתי שסיכמנו ולקח מחיר בדיוק כמו שהוא אמר לי בטלפון באמת אין לי מילים רעות להגיד עליו.
הוא מעולה, היה בסדר גמור! אני ממליצה עליו מאוד!
הוא היה מעולה, סופר נחמד ונשמה! לאחר שהסביר לי כי הסיכויים לתקן את הטלוויזיה אפסיים הוא הגיע ביום שאחרי ועזר להוריד את הטלוויזיה ולהרכיב את הטלוויזיה החדשה ללא תשלום.
בדיקת טלוויזיה מחברת PCL, איתור תקלה והגשת דו״ח לחברת הביטוח.
הוא היה בסדר גמור. הטלוויזיה חטפה הבזק כי היה קצר בחשמל ונשרפו בה רכיבים אלקטרוניים. הוא אמר שהביטוח צריך לפצות אותי.
הכל היה בסדר, הוא בא לתקן את הטלוויזיה אבל בסוף לא היה צריך, הוא לקח תשלום על הבדיקה ואמר שאם יהיה צריך לתקן בהמשך הוא יוריד מהתשלום את עלות הבדיקה. מגיע לא 10 בהכל.
10, הוא מדהים! הגיע בזמן, בדק ביסודיות ולבסוף אמר לנו שחבל לנו לתקן ושעדיף פשוט לקנות טלויזיה חדשה. הוא מאוד הגון, נחמד ואדיב. אני מודה לו על השירות וממליץ עליו בחום!
הוא עמד בזמנים, בדק ביסודיות ומקצועיות את התקלה אך לא ידע לתקן, לקח עלות בדיקה הוגנת מאד בעייני.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.