מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
בשירות ואדיבות הוא היה אחלה, גם היה נראה מקצועי מאוד.
יוסי היה נהדר! איש חביב ומקצועי. הסביר כל דבר שהוא בדק והיה הוגן במחיר לדעתי. אני מבסוטית ממנו מאוד. ממליצה בחום!
הוא היה מעולה, מקצועי, נחמד ואני ממליץ.
קיבלתי ממנו שירות נפלא והוא היה יוצא מן הכלל! הוא אמר שיגיע תוך שעתיים והגיע בפחות זמן. הוא היה נחמד, לקח מחיר הוגן, היה אדיב, הסביר לי מה הוא עושה ונהניתי ממנו. הכל עובד כמו שצריך ואני ממליצה עליו מאד! אני בוודאות אפנה אליו שוב אם אצטרך בעל מקצוע!
עדי היה מעולה! בן אדם נחמד, אפשר לסמוך עליו, עשה עבודה טובה והשקיע מעבר למה שהיה צריך.
תיקון של מקרר Haier, התקנת גוף חימום. כלל פירוק של הדופן הפנימית של המקפיא, הפשרת הקרח שהצטבר שם, והתקנת גוף חימום נוסף למניעת של הצטברות כזו בעתיד.
עדי מאוד נחמד, הגיע בזמן והתיקון לקח באיזור החצי שעה. כרגע (יום אחרי) המקרר תקין, ואני מעריך שיהיה בסדר (אבל את זה אדע רק בעתיד). בכל אופן עדי אמר לי שיש אחריות על התיקון וליצור איתו קשר במקרה של בעיה.
התקנת גוף חימום במקפיא של חברת סמסונג.
הוא היה מאוד נחמד והגיע בזמן. עשה עבודה טובה ולקח מחיר סביר בעיניי.
הפשרת קרח במקפיא (מאוורר תקוע) והתקנת גוף חימום בצינור הניקוז למניעת התקלה בעתיד.
נתן מחיר הוגן, הציע את התקנת גוף החימום למניעת התקלה בעתיד להסביר איך זה מקור התקלה ואיך גוף החימום יפתור אותה. עלות התוספת הייתה כחצי מעלות הטיפול בלעדיה ולכן הוספתי. לפני כשנה וחצי היה אצלי טכנאי אחר על אותה התקלה שלא הציע את הפתרון הזה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.