מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין, אני מאד מרוצה, ביצע באופן מקצועי, היה מאד שירותי ויצאתי מאד מרוצה מהשרות והמחיר.
בדיקת תנור שגוף החימום התחתון לא עבד ורכישת תנור חדש כולל הובלה והרכבה.
הוא בא לבדוק את התנור התחתון שלא עבד, הוא הסביר שאין מה לתקן בתנור כי כל המגעים נשרפו. הוא היה מעולה, הגיע מהר ובאותו יום ועזר לנו לרכוש תנור חדש.
תיקון תנור Delonghi הכלל החלפת גוף חימום תחתון ובדיקת תנור נוסף שמקצר.
יואב הגון, מקצועי ונחמד. הגיע באותו יום בו התקשרתי לבקש שירות, מצא מייד את הבעיה בתנור ופתר אותה. לבקשתי הסכים מיד אחר כך לנסוע לבדוק תנור נוסף בבית של אבי וגם שם פתר את הבעיה במהירות ובמקצועיות. מחיר הביקור, התיקון והחלקים הוגן בהחלט. ממליצה מאוד!
היה אחלה! יואב הגיע אלינו ביום שישי, בבדיקה שלו הוא ראה שהכל תקין אבל ידעתי שיש משהו אז התעקשתי שיבדוק את זה לעומק, הוא גילה שגוף החימום התחתון נהרס לגמרי וישר נסע לקנות אחד חדש, חזר מהר והתקין אותו. התנור חזר לעבוד כמו שצריך ואני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי מיואב!
היה ממש מעולה! החלטנו בעצה אחת לא להתקדם עם העבודה. חיים הסביר כיצד ניתן לבצעה אותה במועד אחר, ועזר להחזיר את התנור למקומו, תוך הקפדה על בידוד חברתי מפאת קורונה. לא אהסס להזמין את חיים שוב בעת הצורך.
היה ממש בסדר! אחלה! בסה"כ שילמתי 350 ₪, וקיבלתי גם נורה בחינם למנורה בתנור. השירות היה מהיר, אדיב, אמין, מקצועי ובעצם הלוואי שכל אנשי השירות היו כך.
בדיקה והחלפת גוף חימום תחתון בתנור אפיה דו תאי של חברת סאוטר.
היה ממש אחלה!
בדיקה של תנור אפייה חברת BOMPANI בעקבות תקלה בגוף חימום תחתון.
הוא היה בסדר, הגיע בזמן, בדק את התנור, איבחן מה שהיתה לדעתו התקלה, לא מצא את החלקים שהיה צריך ולכן גבה מחיר רק עבור הביקור, אמר שיחזור אלינו עם תשובה לגבי התיקון ועד עכשיו הוא לא חזר אליי. לא ניסיתי לחזור אליו ולכן ניתקנו מגע ונעזרנו במישהו אחר. הוא לא הרגיש לי מקצועי.
היה מעולה. המליץ להמנע מתיקון ולקנות תנור חדש. נסע איתי לחנות ועזר לבחור תנור חדש. חזר לביתי התקין אותו והדריך את אשתי בהפעלתו. הכל באדיבות וסבלנות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.