מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
הוא הגיע בהתחלה לביקור, איתר את התקלה והלך למצוא את החלק. גבה את מחיר הביקור ולאחר מכן הציע להחליף את הכרטיס סכום מאוד גבוה. החלטנו לקחת את השירות שלו, הוא הגיע וביצע את העבודה ואכן המזגן עובד. מה שכן, אנחנו לא יודעים אם הוא שם כרטיס אלקטרוני חדש או משומש ולא השאיר את הכרטיס שלנו. בנוסף, הוא לא הוריד מדמי העבודה את הביקור כמו שמקובל אצל כל אנשי המקצוע. הרגשנו שהוא לא מעדכן אותנו בכל הפרטים, שהוא לא שידר אמינות מלאה, לא סומכים על מה שהוא עשה והתחושה לא הייתה טובה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.