מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
היה מדהים!
תיקון מקרר של חברת סמסונג הנוטף מים, עקב קרח שהצטבר בתחתית המקפיא ובתעלות הניקוז של המקפיא, כנראה ממאוורר תקול של המדחס.
הוא בן אדם אמין, ישר ומקצועי מאוד. אם הוא היה משתתף בתוכנית יצאת צדיק? אין לי ספק שהוא היה יוצא צדיק. לאחר החלפת המאוורר ע"י אלתור וחיבור לתושבת הקיימת, המקרר חזר לעבודה תקינה. עקב פגיעה בקלקרים בתחתית המקפיא, התופעה חזרה לאחר שלושה שבועות. התקשרתי שוב לשלום והוא היה נכון להגיע ולתקן בעבור עלות החלק שהיה צריך להתקין כדי לתקן את התופעה מבלי לקבל עלות של ביקור טכנאי. לבסוף אני החלטתי לקנות מקרר חדש ולא להמשיך לתקן עקב עבודה מסורבלת של הפשרת הקרח שהצטבר שוב וזמן ארוך לתהליך.
היה נהדר! מחיר הוגן ושירות מעולה. בבוקר יצרתי קשר עם יניב והוא הגיע אחר הצהריים בזמן שנקבע. התקלה שהייתה, צינור ניזוק סתום. יניב פתר את התקלה ביעילות, גבה עלות ביקור כמו שסוכם בטלפון. השאיר רושם חיובי והמקרר עובד! מומלץ בחום.
תיקון סתימה בניקוז מי עיבוי במקרר שגרמה לטפטוף מים פנימי מהמקפיא למקרר.
היה שירות טוב ואיכותי, ערן הגיע בזמן שנקבע. לפי המחירון באתר הוא לקח מחיר קצת גבוה ללא צורך בהחלפת חלק, למען ההגינות אומר שאיננו יודע על התמחור של העבודה אז אולי המחיר שגבה היה סביר בנסיבות העניין. בנוסף, הסתימה חזרה לאחר 4 ימים אבל ערן הגיע שוב לתקן וסירב לקבל תשלום נוסף.
הוא הגיע בזמן והיה מאוד נחמד, אבל היה צריך לחזור 4 פעמים כדי לתקן. לאחר שתיקן בפעם הראשונה הוא כנראה לא חיזק את החישוק וזה המשיך לטפטף וכל הרצפה התמלאה במים.
מבחינת הרמה האישית- הוא בחור באמת טוב, יש לו יחסי שירות באמת טובים! עבור הביקור הראשון הוא לא גבה כסף, לצערי בשורה התחתונה הוא לא הצליח לפתור את הבעיה, הוא לא הצליח להשיג את החלק המסויים, אבל הוא פתר חלק מהבעיה. מבחינת הזמנים הוא קבע איתנו שעה מסויימת, אבל הוא היה אצל לקוח והוא ראה שהוא לא מגיע בזמן, אז הוא התקשר והתנצל והודיע שהוא מתעכב. באמת בסדר. גם המחיר היה הוגן מאד, הוא לא לקח על מה שהוא לא הצליח לפתור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.