מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
החלפה של צינור בעקבות נזילה במכונת כביסה והדרכה טלפונית להחלפה של מכסה במכונת כביסה מחברת בקו.
הוא היה סוף הדרך! פשוט בן אדם מדהים. בשיחה הראשונה שלחתי לו תמונה של הבעיה שלי והוא ראה שאני מבין עניין ואני איש טכני אז הוא נתן לי הוראות בדיוק מה לעשות ולהחליף את החלק לבד ובאמת זה מה שעשיתי. הוא היה מדהים וחסך לי המון! אחר כך היתה לי בעיה נוספת והוא באמת ניסה להסביר לי בטלפון איך לפתור אותה לבד אבל זה היה מדובר במשהו מורכב יותר ולכן קראתי לו. הוא היה מקסים, לא נתקלתי בכאלה בעלי מקצוע. יצאתי מאוד מרוצה.
הדרכה טלפונית עבור נזילה במכונת כביסה של חברת בקו.
הוא בחור מקסים. התקשרתי אליו והוא הדריך אותי לבצע כל מיני פעולות על מנת לגלות אם הנזילה היא פנימית או חיצונית. בעקבות ההדרכה זיהיתי שהנזילה חיצונית ויכולתי לחבר את הצינור למיקום אחר.
הוא עזר לי טלפונית, הוא הדריך אותי איך לתקן נזילה שהייתה לי. הוא היה מצוין, אדיב ולא לקח תשלום בסוף. הוא עשה מעל ומעבר.
ייעוץ טלפוני והדרכה לגבי נזילה בצינור של מכונת כביסה מחברת "בקו".
התקשרתי אליו והוא הציע לי הדרכה טלפונית ללא תשלום, בשיחה הוא היה נחמד ומקצועי ועזר לי מאוד.
הדרכה טלפונית עבור תיקון כפתורים במכונת כביסה מחברת נילה.
בחור מקצועי ושירותי. הוא לא גבה כסף ופתר לי הכל בטלפון. אני מרוצה ממנו.
מתן הדרכה טלפונית לתיקון נזילה מהדלת של מכונת כביסה מחברת SAMSUNG.
איתן עזר לי לאבחן את הבעיה דרך הטלפון וחסך לי עלות ביקור. תוך כדי שהוא מנחה אותי, גילינו שהנזילה נבעה מקרע בגומייה. הוא אמר לי לפתוח את הפילטר ולהפעיל את המכונה על מצב סחיטה כדי לוודא שהבעיה אכן רק בגומייה. בסוף, הוא הציע שאדביק את הקרע באופן עצמאי בעזרת דבק פלסטיק. הוא דיבר איתי כמה פעמים ולא גבה ממני כסף.
הדרכה טלפונית לתיקון נזילה מפילטר של מכונת כביסה מחברת SEIMENS.
הוא הבין שזה משהו בסיסי שלא הצריך ביקור ותשלום של כסף, אז הוא הדריך אותי טלפונית. הוא אמר לי שיש דרך מסוימת לסגור את הפילטר, הסביר לי בדיוק איך לעשות את זה וחיכה איתי בטלפון עד שהצלחתי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.