מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר ובגדול אני מרוצה. איתר את התקלה, ניסה לתקן אותה בצורה עקיפה ולא הצליח, אז גבה תשלום רק על ביקור.
השירות של עדי היה בסדר גמור, החלטתי שלא לתקן את המקרר מסיבותיי שלי, הוא גבה מחיר סביר על הביקור, סך הכל אני מרוצה.
צחי הגיע ואבחן את התקלה, הוא אמר שאי אפשר לתקן את המקרר והמליץ לקנות מקרר חדש. הוא הגיע בזמן והיה נחמד, סך הכל הייתי מרוצה מהשירות.
היה בסדר גמור! הוא בא לבדוק מקרר תקול, אבחן את התקלה, היה מדחס תקול, הוחלט לא לתקן. החלפנו מקרר לחדש. לקח תשלום רק על הביקור.
קיבלתי ממנו שירות מצוין, מהיר ומקצועי מאוד. הוא עזר לי כמה שיכל וממש עשה את המקסימום לראות אם כן אפשר לתקן אבל בסופו של דבר אמר שהתיקון לא משתלם. הוא המליץ לי איזה מקרר לקנות ואיך להתנהל והיה נחמד מאוד. אני ממליצה עליו.
אלברט היה מצוין! מצא את הבעיה אבל החלטתי לא לעשות את התיקון כיוון שמנוע חדש עולה כמו מקרר חדש ושילמתי רק על ביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.