מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
שמעון הגיע, איתר שמקור התקלה בגוף החימום ואמר שהוא ינסה לפתור את התקלה מבלי להחליף את הגוף. הוא לא הצליח אבל הוא היה מאוד נחמד, מקצועי, הגיע מהר והשתדל מאוד לתקן את המייבש.
איתור תקלה בכרטיס אלקטרוני במייבש כביסה של חברת קריסטל.
הוא היה נחמד מאוד, הגיע, בדק את המכונה ואמר שהתקלה בכרטיס. הוא לקח תשלום רק על ביקור שנראה לי סביר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.