מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
השירות של אלברט היה מעולה. הגיע בהתראה קצרה, ומבעוד מועד אמר לנו לרוקן את המקפיא כדי לחסוך בזמן. למרות שלא ראה תקלה בהתחלה נשאר קשוב אלינו ולהביא ציוד נוסף (מד טמפרטורה) להמתין עד לקבלת קיריאות (עניין של 10 דקות) לבסוף מצא את הבעיה למרות שלא ניתן לתקן (חלק שלא מייצרים יותר ממקרר ישן) הנחה אותנו כיצד עדין ניתן להשתמש במקרר - וכך חסך קנייה של חדש.
היה בסדר גמור, הוא איש ממש חביב והאבחנה הראשונית שעשה בטלפון תאמה את מה שהיה בשטח. הוא אפילו הקדים בזמנים והייתי מרוצה מהשירות!
לירון היה מצוין, זמין גם בשעה מאוחרת, ישר, הגון ולקח מחיר מצוין ממש לדעתי.
איתור תקלה במקרר אמקור בן 12 שהפסיק לעבוד וטיפול בקצר.
היה מעולה! איש מקצוע מעולה, מנוסה ונותן הרגשה שאפשר לסמוך עליו. הוא הגיע אלי תוך שעה קלה אחרי שהתקשרתי ותוך דקות איתר את התקלה. הוא היה יעיל, הסביר מה הוא עושה, והמנוע חזר לעבוד. היות ולא הייתה לו נורה, הוא לא גבה תשלום, וחזר למחרת עם הנורה הספציפית למקרר הישן. הוא היה מנומס, שלח לי הודעת בוקר טוב לתזכורת, והתקשר לומר שהוא בדרך ויגיע עוד כרבע שעה, בדיוק בשעה שהבטיח. הנורה הוחלפה והשירות היה מושלם. גם המחיר היה הגון. הלוואי שכל בעלי המקצוע יהיו כה מקצועיים ואדיבים. תודה עדי! מעכשיו אמליץ עליך.
הוא היה בסדר והגיע בזמן.
השירות היה מעולה! הגיע כמובטח, התיקון היה מקצועי ולשביעות רצוני המלאה.
היה בסדר גמור! הגיע מהר וזה היה בשבת, איתר את התקלה, הציע תיקון והתריע שהתיקון יקר וכדאי לשקול להחליף בכלל את המקרר. הציע איזשהו אילתור לעקוף את הבקר כדי שהמקרר יעבוד זמנית אבל אז עובד ללא הפסקה וצריך לנתק כל כמה שעות. חיברתי המקרר לחשמל דרך טיימר וכיוונתי שכל שלש שעות נח שלשת רבעי שעה. באופן זה התקבלה הטמפרטורה הנכונה במקפיא ובתא הקירור מינוס-20 במקפיא ו-5 מעלות בתא הקירור. האילתור עבד אבל קנינו מקרר חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.