מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 361 חוות דעת רלוונטיות
אך ברגע שהגיע המוביל עם המקרר החדש הבנו שחוסר ידע מבחינתנו וחוסר מקצועיות מצד הטכנאי עלו לנו אלפי שקלים. על המקרר מצויין שיש 10 שנות אחריות, הייתי מצפה שהטכנאי יציע לי, לאור התקלה, לפנות לשירות ולקבל ללא עלות מנוע חדש.
הוא הגיע בזמן והסביר את התקלה, לא ניסה למכור ולחרטט. הוא טען שהבעיה היא בגז והיום לא ניתן להשיג גז מסוג זה ולכן לא יכול לעזור. התייעצנו עם טכנאי נוסף שטען שהתקלה במנוע, גם הוא ייעץ שלא כדאי להחליף מנוע בגלל המחיר.
הוא היה מעולה! הוא איתר לנו את התקלה במקרר אבל המליץ לא לתקן כי זה לא יצא משתלם. הוא אמין, נחמד והגיע ממש מהר.
יהודה היה בסדר גמור.
השירות של אלברט היה מעולה. הגיע בהתראה קצרה, ומבעוד מועד אמר לנו לרוקן את המקפיא כדי לחסוך בזמן. למרות שלא ראה תקלה בהתחלה נשאר קשוב אלינו ולהביא ציוד נוסף (מד טמפרטורה) להמתין עד לקבלת קיריאות (עניין של 10 דקות) לבסוף מצא את הבעיה למרות שלא ניתן לתקן (חלק שלא מייצרים יותר ממקרר ישן) הנחה אותנו כיצד עדין ניתן להשתמש במקרר - וכך חסך קנייה של חדש.
היה בסדר גמור, הוא איש ממש חביב והאבחנה הראשונית שעשה בטלפון תאמה את מה שהיה בשטח. הוא אפילו הקדים בזמנים והייתי מרוצה מהשירות!
הוא נתן יחס טוב, אבל לקח הרבה זמן עד שהצלחתי לקבוע איתו, המחיר היה סביר לגמרי, סך הכל הוא עזר לאתר את התקלה והגיע למסקנה שאי אפשר לתקן את המקרר. היה סבבה לגמרי!
רומן היה בסדר גמור. הוא הגיע, מצא את התקלה ואמר מה צריך לעשות. הוא לא עשה את העבודה בפועל כי יש לנו אחריות על המקרר. הוא אדם ממש מקצוען ואני מרוצה ממנו מאוד.
הוא היה מאוד מקצועי, הגיע בזמן, אך בסוף בחרנו שלא לעשות את התיקון עצמו, כי זה היה לא משתלם מספיק מבחינתנו. המחיר שגבה על הביקור היה יקר לדעתי, אבל התרשמתי במיוחד מזה שהוא זיהה את התקלה מאוד בקלות, ידע מה תהיה העלות שלה ורואים שהוא בעל מקצוע אמין!
אליאס היחיד שעלה על זה שהתקלה היא בשקע חשמל ולא במקרר. הוא נתן שירות מצוין, הגיע בזמן, ניסה לעזור כמה שהוא יכול והוא היה ממש בסדר. בנוסף הייתה עוד תקלה בצג שאותה הוא לא הצליח לתקן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.