מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 25 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת תנור של חברת סמסונג.
הוא היה אחלה.
הוא היה מעולה, מקצועי, מדייק, מדווח ואמין. ממש עשר.
הזמנתי את קובי לתיקון מכונת כביסה סמסונג ולאחר בדיקה ולמרות שכבר השקיע עבודה והחליף חלקים המליץ לא לתקן כיוון והעלות הייתה גבוהה ביחס לגיל המכונה. בנוסף, תיקן תנור אלקטרולוקס שבו גוף החימום לא ישב היטב. קובי איש מאוד נעים, קשוב ומקצועי. בהחלט שומרת אץ בפרטים למקרה הצורך בעתיד והמלצה לחברים ומשפחה.
נתן הגיע אלי לבדוק את התנור שלא עבד. זיהה שהבעיה היא בכרטיס והמליץ לי לא לתקן כי העלות נורא יקרה ועדיף לקנות חדש. היה ממש על הכיפאק, בחור נחמד ונכון לעזור. לא רצה לגבות תשלום, ממש אחלה גבר.
תיקון מייבש כביסה של חברת ווירפול שכלל החלפת קונדנסור ובדיקת תנור אפייה של חברת סמסונג.
טכנאי אדיב ויעיל באופן ראוי לציון. המייבש הרעיש, הוא ביקש לשמוע בטלפון את הרעשים, אבחן בטלפון את הבעיה וכשהגיע כבר היה מוכן עם חלקי חילוף. אנחנו מרגישים שהמחיר שגבה היה הוגן. הייתה לנו עוד איזה תקלה בתנור שלא אמרתי לו עליה מראש, הוא קצת מיהר אז הוא לא הצליח לפתור את הבעיה, אבל גם לא גבה תשלום נוסף על זה.
יוסי הגיע בהתראה קצרה, והיה ממש נחמד, נעים ומקצוען. מצא את הבעיה תוך חצי דקה, הביא חלפים מהרכב, וסיים הכל כהרף עין. ממליצה מאוד!
השירות היה אחלה. הוא עשה עבודה מקצועית וטובה והיה אדיב. הוא פירק את התנור בדק אותו ואמר לי שאי אפשר לתקן אותו וכדאי לקנות תנור חדש.
הוא היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן ונתן יחס טוב.
הוא בדק ואמר שאי אפשר לעשות שום דבר ושעדיף לקנות תנור חדש כי צריך להחליף שבב אלקטרוני וזה מאד יקר. הוא ניסה לעשות כמה דברים בתנור ופתאום אחרי שהוא הלך התנור חזר לעבוד... לדעתי הוא לא מכיר את התנור כי הוא גם התייעץ הרבה עם המעבדה.
יוסי הגיע לבדוק, מצא שהכרטיס התקלקל ולקח אותו לבדיקה. למחרת קיבלתי עדכון כי הכרטיס לא ניתן לתיקון וכי התנור צפוי לבעיות נוספות בלי קשר לכרטיס, כעבור יומיים הוא חזר להתקין את הכרטיס ללא עלות, למרות שהבעיה לא תוקנה קיבלתי שירות מצוין, מלא ההסברים, נעים ומקצועי והכל נעשה ברוח טובה, ממש מעבר למה שצריך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.