מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
צבי היה מקצועי והגיע בזמן. אני מרוצה.
היה ממש בסדר גמור, הוא החווה את דעתו המקצועית, אמר שאפשר לתקן אך המחיר יקר מידי וכבר עדיף לנו לקנות חדשה. איש מקצועי ואמין.
הוא הגיע מהרגע להרגע, ידע על מה הוא מדבר והיה אדיב ואמין. הוא אמר שצריך להחליף כרטיס אך לא רציתי לעשות זאת בסוף והוא רק לקח מחיר סמלי וסבבה לגמרי.
דיברנו בטלפון, הוא אמר שהוא צריך לבדוק את הטלוויזיה ושיכול להיות שאי אפשר לתקן. הוא הקדים להגיע, היה מאוד מקצועי, אדיב וענה לשאלות שלי. אחרי שבדק את הטלוויזיה, הוא אישר את החשש שלו שבאמת אי אפשר לתקן את הטלוויזיה.
היה מצוין! הוא גילה במהלך הבדיקה שיש אחריות תקפה ולכן החזיר אליי את הטלוויזיה, ולקח כסף רק עבור הביקור. לכל אורך השירות הוא היה מאוד זמין והגיע בזמנים שקבענו.
הוא היה מדהים והביא חלופה לתקופת התיקון. אני מרוצה מאוד וממליצה עליו, אין אנשים כאלה!
הכל 10! השירות היה מעולה, הוא היה אדיב, נעים הליכות והרגשתי שאני בידיים טובות. הוא בדק את הטלויזיה והסתבר שאין שום תקלה.
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, אמר מראש כמה זה עולה ועמד בזה, עשה בדיקה וייעץ לנו שאין סיבה לתקן. בסה"כ התרשמנו ממנו.
בדיקת תקלה בטלוויזיה של חברת סמסונג 55 אינץ' מדגם 55H 6400.
מבחינתי השירות היה על הפנים. התקשרתי לאיתן והוא אמר לי לבוא אליו עם הטלוויזיה. הגעתי אליו ושאלתי מראש כמה יעלה. הבאתי אליו את הטלוויזיה ושבוע לא חזר אלי בכלל, שאלתי מה קורה ואמר לי שלא הספיק לבדוק. אני מהנדס אלקטרוניקה והנחתי שנשרף שנאי והבנתי מה התקלה ולא יכולתי להחליף לבד. אחרי כמה זמן אמר לי שזו התקלה וינסה לחפש שנאי וכרטיס. זה נמשך הרבה זמן, חזר אלי ואמר שמצא שנאי במחיר של כמה מאות שקלים, שזה מחיר מאוד גבוה וזה לא היה אמור להיות ככה. אמרתי לו שזה לא מה שדיברנו ושאני לא רוצה לעשות את התיקון. שילמתי לו על הבדיקה וביקשתי שיגיד לי לפחות מה התקלה. כל הפרוצדורה הייתה מאוד לא נחמדה והרגשתי שהוא ממש עושק אותי. הוא גם לא אמר לי מחיר כזה בהתחלה ובטח בתיקון זה לא מגיע למספרים האלה.
בא בזמן, בדק את הטלוויזיה, לא תיקן וגבה עלות ביקור סבירה מאוד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.