מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
רפאל מאוד אדיב, היה לו עיכוב, אמנם בהתחלה הודיע על עיכוב... ואז שוב עיכוב.. ואז הגיע קצת באיחור. לאחר שאבחן את התקלה שקיימת סתימה בניקוז המים, ושחלק מהאביזר נכנס פנימה למאייד...אמר שצריך לעשות פתח של 40x40 בגבס שבתקרת המסדרון כי אין אפשרות אחרת להוציא את החלק ולראות מה קורה שם. לא הסכמנו לבצע פתח בגבס ואמרנו שנבדוק... אחרי שהוא הלך הסתכלתי בעצמי פירקתי 3 ברגים של המאייד והוצאתי בקלות את האביזר שנכנס פנימה....חיברתי הצינור למקום לאחר ניקוי ופתרתי את הבעיה. התאכזבתי מאוד, הוא לא עשה מאמץ לפתוח את המזגן וביקש מחיר גבוה בעיניי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.