מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 23 חוות דעת רלוונטיות
היה ממש אחלה! נעים, אדיב ומקצועי. מקור התקלה לא אותר במדויק אך ההנחה היא כי הגורם הוא ככל הנראה בכרטיס הפיקוד ולכן לא כדאי לתקן בגלל העלות הגבוהה של החלק.
מאור היה ממש אחלה. הייתי מאוד מרוצה, הוא ידע לאבחן את התקלה, הגיע עם העובד שלו ושניהם היו נחמדים, מאירי פנים ואם אצטרך בעתיד אני אקרא לו.
השירות היה מעולה. יואב הציע לי פתרון עוד מהטלפון וכשזה לא עזר הוא הגיע והיה הוגן ומקצועי. המחיר היה מעט גבוה בעיניי.
הוא עשה רושם מקצועי, זיהה את התקלה, הגיע בזמנים שקבענו ולקח מחיר סביר.
תיקון מדיח כלים של סימנס, בדיקה מקיפה ואבחון של התקלה, ניקוי יסודי של צנרת וחלקים פנימיים, החלפת קבל.
היה מושלם! רז הגיע תוך זמן ממש קצר. היה מאוד אדיב, ענייני, הסביר כל פעולה וענה על השאלות. התעקש לבדוק אפשרויות שונות, כדי להשמיש את המדיח, השקיע מאמץ וזמן. אבחן את התקלה במקצועיות, וגם מנע החלפת חלק מיותר. בסיום העבודה דאג גם לכוון את התאמתו של המדיח למטבח בצורה מיטבית (חצי אינטגרלי, בתוך ארונות, וצמוד לפרקט).
הוא היה ממש נהדר! בסופו של דבר החלטנו לא לתקן אלא לקנות מכשיר חדש, אבל הוא היה מאוד שירותי והמחיר היה הגון. הוא נתן שירות כמו שצריך.
מעולה. מרוצה מהיחס המחיר והמענה.
רז היה מעולה באמת, הוא בא, בדק, עשה כל מה שצריך ולקח לי כסף רק על הביקור. רק דברים טובים אני יכולה להגיד עליו.
בא לבדוק מה הבעיה, בסוף הסתבר שהיה צריך להחליף משאבה. אמר שזה יקח לו יום ללכת ולהביא משאבה ואמר את העלות, כשדיברתי עם החברה עצמה הם הביאו טכנאי עם המשאבה במחיר יותר נמוך.
איש מקסים, יש לו שירות נהדר, מחירים סבירים ומילה שלו זו מילה. הוא אמין ואפשר לסמוך עליו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.