מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
אלעד הוא בחור מקסים, חביב ותמיד עם חיוך! התרשמתי שיש לו הרבה ידע ושירות מעולה. למחרת הוא גם דאג ליצור איתי קשר ולבדוק שהכל בסדר, הוא איכותי, מבין מה הוא עושה והייתה לי הזכות שהוא הגיע אליי. הוא הגיע בגלל תקלה במדחס של המקפיא, בדק אותו, ניסה לתקן ועדכן שהמדחס שבק חיים. אבל הסביר לי שבגלל שהמקרר של חברת LG יש ביטוח וכדאי לי מבחינת המחיר להזמין דרכם את התיקון.
היה פשוט מעולה!
הדרכה טלפונית לבדיקת תקלה במקרר מסוג אינוורטר שהפסיק לקרר והייתה הפשרה של המקפיא, עקב סיבה לא ברורה.
הוא לא ענה כשהתקשרתי אז הוא חזר אליי, סיפרתי לו מה הבעיה והוא נתן לי ייעוץ בסיסי בטלפון. הוא נשמע אמין והוגן והייעוץ שלו היה דומה לייעוץ של טכנאי אחר מהאתר. בסופו של דבר ביצעתי את מה שהם אמרו לי בטלפון והתקלה נפתרה ללא צורך בהזמנת הטכנאי.
בדיקת מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק בשל תקלה בפריזר שלא מייצר קרח.
הוא הגיע פעמיים. בפעם הראשונה איתר בעיית נזילה. לאחר שבעיית הנזילה נפתרה הגיע פעם נוספת וניסה להבין מה מקור הבעיה. הוא הצליח לאתר אותה ואמר לנו במה זה כרוך אך כרגע החלטנו לא לבצע זאת. הוא היה נעים ושירותי וגבה מחיר מעולה. כל הכבוד לו! בפעם השנייה עבד כמעט שעה. הוא מעל ומעבר!
בדק תקינות של מקרר דגם סמסונג 2 דלתות בן 15 שנה בעקבות חשש לקלקול המקפיא.
כתוצאה מהבדיקה החליט שהמקרר תקין, למעט לוח תצוגה דיגיטלי בחזית הדלת שמראה על תקלה. המלצתו הייתה לא להיכנס להוצאות מיותרות של החלפת כרטיסים ותיקון הצג. מדובר במקרר ישן, אמין מאוד וחבל להשקיע כעת בתיקון התצוגה שבכל מקרה לא משפיעה על תקינות המכשיר אלא למידע בלבד. איכות השירות שקיבלתי היא מצויינת - היה זמין, אחרי שקיבל קריאה ממני ביום שישי בשעה 17:00, היה נכון להגיע למרות השעה הלא סבירה. הגיע מיידית ותוך 20 דקות, ערך בדיקה מעמיקה כולל בקרת חוסר גז ותפעול כל המקרר והיה הוגן במתן העצה לא להיכנס להוצאות מיותרות.
תיקון של מקרר, הפשרת הקרח, בדיקת תקינות של כל החלקים באופן יסודי, איתור תקלה בדלת מקפיא שגרמה לקרח ולמאוורר להפסיק לעבוד ותיקון.
היה מצוין! ניסים היה אדיב עוד בשיחת הטלפון, מקצועי מאוד, עבד בצורה יסודית ומסודרת. מאוד מאוד אמין ומקצועי וגם המחיר הוגן מאוד.
יגאל היה בסדר גמור! אני מרוצה ממנו, אבל הוא לא הצליח לתקן את המקרר בסופו של דבר והמחיר היה קצת יקר לדעתי. הוא מילא גז כי חשב שאולי זה יפתור את התקלה, אבל התברר שהתקלה היא במנוע ואמר שלא משתלם לתקן.
הדרכה טלפונית לבדיקת תקלה במקרר מסוג אינוורטר שהפסיק לקרר והייתה הפשרה של המקפיא, עקב סיבה לא ברורה.
היה חשש שהמקרר התקלקל והתקשרתי לטכנאי. הוא נשמע אמין והוגן, הודה שמקררי אינוורטר קשים לתיקון ולא מיהר להגיע ולחייב אותי עבור בדיקה. יחד עם זאת, למרות שלא יכל להגיע אליי באותו הרגע, הוא חזר אלי והדריך אותי בטלפון כיצד לבצע בדיקה בסיסית על מנת לבדוק אם המקרר "חי". למזלי, המקרר שב לפעילות תקינה ללא צורך בתיקון של הטכנאי ובכך נחסך צורך בתשלום עבור הביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.