מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת תקלה במשאבת מייבש כביסה של חברת דנוסי ופתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת בוש.
הייתי מרוצה מאוד מהיחס של חנן ופחות מהטיפול. הוא הגיע בזמן, היה מקסים ונראה הוגן. החזיר לי חלק מהכסף כי לא הצליח לתקן את התקלה במייבש והייתי צריכה לקנות חדש.
הוא היה ממש אחלה. פירק, בדק ונתן לי שירות מעל ומעבר עם מחיר הוגן. לבסוף החלטתי לרכוש מדיח חדש והוא עזר לי לבחור סוג טוב ואני מרוצה.
יואל עשה עבודה ממש טובה בסך הכל, אבל קצת אחרי שהוא הלך התקלה החלה לחזור על עצמה. יצרתי איתו קשר שוב והוא חזר אליי מהר, הבנו שמדובר בתקלה מאוד רצינית שכבר לא שווה לתקן אותה. הוא החזיר לי חלק מהכסף ששילמתי לו ובעצתו קניתי מדיח כלים חדש. אני לא מתרגש מזה, קראתי עליו חוות דעת מאוד חיוביות באתר וכשהגיע לעבוד קיבלתי רושם של בחור מאוד מקצועי. אני בטוח שאם תהיה לי תקלה במכשיר אחר איעזר בו שוב. :)
היה מצוין! התקלה כנראה הסתדרה בטרם הגעתו של טל. הוא הסביר באופן מקצועי מה יכולה להיות הסיבה לתקלה, נתן אחריות 3 חודשים לבדיקה שביצע וגבה רק עבור ביקור. ממליץ עליו.
היתה לנו תקלה במכונת כביסה, הוא בא לבדוק ואמר שצריך להחליף את המשאבה.
הוא אדם מאוד ישר ומסודר. מאוד זריז ומקצועי. הגיע אלי תוך שעה וחצי, כמו שאמר, עלה על התקלה מהר ותיקן אותה ! לא היה לו חלק שמתאים אז הוא נסע להביא ותוך שעה חזר עם החלק התואם . המחיר היה מאוד סביר. הוא היה הגון ואמין. הייתי מאוד מרוצה!
הוא התגמש בזמן כדי להתאים את עצמו ללוח הזמנים שלי, היה אדיב ומקצועי.
הוא נתן שירות מעולה, בא בזמן, אמר את האמת ולקח מחיר ביקור הוגן. הייתה לי בעיה במדיח, הוא בא לראות הציג את כל האפשרויות והשאיר לנו את זכות הבחירה. בסוף החלטנו לא לתקן. הזמנתי אותו שוב אחר כך לתקן את מכונת הכביסה, השירות היה מעולה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.