מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
היה אחלה, הוא זריז והגיע בזמן, הכל היה פרפקט ואין לי מילה רעה לומר עליו.
הוא היה מקצועי, נחמד, מעולה וסידר את התקלה.
החלפת גוף חימום, התקנת זרז וניקוי אבנית בדוד חשמל והחלפת ברז באמבטיה.
קבענו עם אלכס שיגיע בשעה מסוימת כי היינו צריכים לצאת מהבית, הוא איחר וכבר לא היינו כשהוא הגיע אז הוא עבד בחדר דודים לבד, ולכן לא יכולנו לבדוק את העבודה שלו תוך כדי. כשדיברנו איתו בטלפון הוא היה נשמע שהוא מבין עניין וסגרנו איתו שהוא יחליף את כל הדוד, כשהוא הגיע הוא בדק את הדוד והציע לבעל הבית אופציה אחרת שהוא פשוט יחליף גוף חימום לדוד וזה בסוף מה שהוא עשה, למרות שהוא אמר לנו שהדוד ישן והוא ממליץ להחליף אותו בכל אופן. התיקון שלו גרם לנזק משני. זרם המים באמבטיה נחלש והיו שינויים במידת החום של המים. הוא טען שזה חלק מתהליך העבודה כי ככה זה עובד. הוא לא הודיע לנו מראש שזה עלול לקרות וגם לא אמר שום דבר לגבי זה כשהגיע. הוא נתן לנו את זה כעובדה מוגמרת. לא הרגשתי תמיכה כלשהי מצידו. הוא חזר אלינו והחליף ברז אבל תמורת תשלום נוסף שלא נלקח חשבון מראש. 10 חודשים לאחר הביקור של בן (עידכון) - למרות שנטען ע״י בן כי הוחלף הזרז של הדוד שאמור לקצר את משך החימום, אנחנו נאלצים להמתין כ40-60 דקות למקלחת בודדת (10 דקות בממוצע) שנגמרת במים פושרים. לטעמי נפל פגם בהצעה של בן לא להחליף את כל הדוד למרות שהוא בעצמו טען כי הדוד ישן ולא מתפקד כמצופה. עכשיו אנחנו שוב בצומת דרכים אם לשלם כפל על החלפת כל הדוד או לתחזק את הגרוטאה הקיימת עד הפעם הבאה. מאוד מאכזב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.