מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
שלחנו לו הודעה ואחרי 10 דקות הוא כתב שהוא יכול להגיע וממש הציל אותנו. הוא היה נחמד, שירותי ואנחנו מאוד מרוצים. הוא נתן לנו אחריות על החיישן והתקשר למחרת כדי לבדוק אם המקרר עובד כמו שצריך.
עבודה מצוינת! התקשרתי אליו והסברתי לו את הבעיה, הוא הבין כבר מהטלפון את הבעיה ומה תהייה העלות. הוא הגיע מהר ואף הקדים.
תיקון מקרר סמסונג שתי דלתות. החלפת חיישן הפשרה והפשרת סוללה במקפיא.
היה מצוין! מרוצה מאוד! פשוט בנאדם מקסים, ישר ואכפתי. הזמנתי אותו לאחר שבעל מקצוע אחר לא מקצועי לא תיקן טוב את המקרר. ניסים הסביר לי כל דבר שעשה ומה התקלה. התקשר גם אחרי לוודא שהכל תקין.
עדי החליף שני חיישני טמפרטורה. מאז המקפיא לא עובד באופן תקין כמו שעבד לפני התיקון. כעבור חודשיים וחצי החליף אותם שוב, אבל זה לא ממש עזר.
החלפת חיישן למקרר בעל 2 דלתות של חברת סמסונג.
היה מקצועי מאוד, היחס שלו חם ומסביר על כל מה שהוא עושה. השירות שלו שווה, אך גם מעט יקר לדעתי.
תיקון פריזר שבמקרר סמסונג 2 דלתות והחלפת מנוע פן מאייד וחיישן הפשרה.
הפריזר חזר לעבוד טוב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.