מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
היה על הכיפאק. כבר מהתיאור הטלפוני של התקלה הבין במה מדובר וציין שעליו להזמין את החלקים וכשאלה יגיעו אליו ניתן להביא את המסך אליו למעבדה ביהוד. ציין כי בסה"כ כשמדובר במוצר איכותי של חברה כמו פיליפס שווה לדעתו לתקן, אך אם היה מדובר במוצר זול לא היה ממליץ. בכל מקרה השאיר זאת לשיקול דעתי ולא לחץ. התיקון עצמו בוצע במקצועיות, בזריזות וביעילות. מעבר לכך מדובר באיש נעים הליכות וחביב. בהחלט ממליץ!
אבי היה אדיב ונעים, מקצועי ואמין מאוד. הסביר את התקלה והציע 2 פתרונות אפשריים לטווח ארוך יותר. לקחנו את המלצתו לטווח הארוך. המחיר היה מאוד סביר. הגענו בבוקר עם המסך המקולקל ואחה"צ כבר היה אצלנו בבית תקין כמו חדש. המסך אפילו הראה תמונה משופרת כי בתיקון כל הלדים הוחלפו. הכל היה מאה אחוז! מומלץ בכל הקטגוריות.
לאחר כמה שבועות שוב הייתה תקלה של החשכה בחלק התחתון של הטלוויזיה, דיברתי עם איציק והוא אמר שזה במסגרת שלושה חודשים אחריות ושנביא לו את הטלוויזיה. לקחנו אותה אליו והוא תיקן, החליף עוד שלוש שורות לדים ללא תשלום.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.