מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר אבל הבעיה לא תוקנה כי זה בעיה במדחס והוא הפנה אותנו ליבואן.
תיקון ומילוי גז למקרר SBS בנפח 759 ליטר של חברת Samsung.
המקרר שלנו הפסיק לקרר. התקשרתי לקובי ביום שישי בבוקר, ולמרות שכבר היה מלא בפעילות לאותו יום הודיע לי שבכל מקרה יגיע אלי לטפל במקרר. ואכן קובי הגיע בדק מספר דברים במקרר לשם איתור התקלה, תוך שהוא מסביר מה הוא בודק, לאחר שחשד שמדובר בחוסר גז קירור, הביא את הציוד המתאים מרכבו, ואכן מצא כי חסר גז. הוא הוסיף גז כנדרש וחיכה זמן מה כדי לוודא שאין דליפה וכי המקרר מתחיל לקרר. לאחר שראה כי אין דליפה וכי המקרר עובד כנדרש, הודיע כי מבחינתו התקלה טופלה ובמידה ונגלה כי התקלה חוזרת הוא ישוב ויטפל בבעיה ללא חיוב נוסף. עלות התיקון הייתה סבירה מאד. ככלל היה נעים מאד לפגוש באדם שנותן שירות באופן אמין, מקצועי, הוגן ונעים. הוא היה אמין, ישר, מקצועי, ידידותי ונחמד מאד. צדיק אמיתי!
היה על הכיפאק. הוא בא כמה פעמים אבל הייתה תקלה מורכבת ובסוף נהרס לי המדחס, אז החלפתי מקרר בהמלצתו.
הוא היה בסדר גמור. הוא הסביר לי בדיוק מה הוא עושה במהלך הביקור וגם בשיחה שלנו לפני. המחיר היה הוגן. הוא מאוד שירותי.
מילוי גז ואיתור תקלה במקרר מחברת אמנה בנפח 600 ליטר.
היה בסדר. הוא הגיע פעמיים ובסוף התגלתה בעיה שלא שווה לתקן. הוא היה אדיב ונחמד.
הזמנתי אותו ביום שישי בבוקר, הוא הסביר לי בדיוק כמה עולה הביקור וקבענו שהוא יבוא בצהריים. הוא הגיע קצת לפני הזמן אפילו. הוא היה מאוד ענייני. הוא פירק איזה חלק לוודא שאין שם בעיה והיה מאוד יסודי. הוא ראה שהחלק הזה בסדר ואז הוא הסביר לי שהבעיה היא שחסר גז. הוא נראה לי מאוד מקצועי והתיקון הצליח. הוא הסביר לי שאחרי 12 שעות אפשר לראות אם זה בסדר או לא. באמת זה היה ככה אחרי חצי יום זה קירר בעצמה מלאה :) אחרי שבועיים כשקמנו בבוקר המקרר היה חם (לא קירר כלל). הוא היה בחופשה אז נאלצתי לקרוא לאחד אחר. התברר שיש דליפה ואין כבר טעם למלא גז וגם לא שווה לתקן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.