מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין!
תיקון מקרר של חברת סמסונג הנוטף מים, עקב קרח שהצטבר בתחתית המקפיא ובתעלות הניקוז של המקפיא, כנראה ממאוורר תקול של המדחס.
הוא בן אדם אמין, ישר ומקצועי מאוד. אם הוא היה משתתף בתוכנית יצאת צדיק? אין לי ספק שהוא היה יוצא צדיק. לאחר החלפת המאוורר ע"י אלתור וחיבור לתושבת הקיימת, המקרר חזר לעבודה תקינה. עקב פגיעה בקלקרים בתחתית המקפיא, התופעה חזרה לאחר שלושה שבועות. התקשרתי שוב לשלום והוא היה נכון להגיע ולתקן בעבור עלות החלק שהיה צריך להתקין כדי לתקן את התופעה מבלי לקבל עלות של ביקור טכנאי. לבסוף אני החלטתי לקנות מקרר חדש ולא להמשיך לתקן עקב עבודה מסורבלת של הפשרת הקרח שהצטבר שוב וזמן ארוך לתהליך.
הוא בא ופתר את הבעיה די מהר, היה נחמד וזמין ועל פניו נראה שהבעיה טופלה.
שירות מעולה!
כתבתי לו באמצע הלילה ומוקדם בבוקר ענה לי. יידע אותי מהו המחיר על הביקור, הגיע בזמן, תיקן מהר ובמקצועיות ואני מאוד מרוצה.
היה פנטסטי! תמחור הוגן בהחלט. פתר את הבעיה ביעילות ובמקצועיות. בעל מקצוע מעולה ואדיב והכי חשוב - ישר! ביצע ניקוי של תריסים אחוריים ללא עלות נוספת.
תיקון תקלה במקרר של סמסונג בעקבות הצטברות מים בתחתית המקרר.
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין! הוא ענה במהירות והגיע מהר, אפשר לראות מייד שהוא מבין מה הוא עושה. היה אדיב ועינייני ,טיפל בתקלה בלי קישקושים מיותרים ולקח מחיר סביר. אחרי חודש הכל עדיין נכון, אבל הבעייה לא נפתרה..צחי הגיע פעם שניה ניסה לפתור ולא ביקש כסף, אני צריך לפנות לשירות סמסונג כדי לנסות ולפתור את העיה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.