מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 45 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין!
היה ממש אחלה! מגיע עשר בהכל!
תיקון מקרר של חברת סמסונג הנוטף מים, עקב קרח שהצטבר בתחתית המקפיא ובתעלות הניקוז של המקפיא, כנראה ממאוורר תקול של המדחס.
הוא בן אדם אמין, ישר ומקצועי מאוד. אם הוא היה משתתף בתוכנית יצאת צדיק? אין לי ספק שהוא היה יוצא צדיק. לאחר החלפת המאוורר ע"י אלתור וחיבור לתושבת הקיימת, המקרר חזר לעבודה תקינה. עקב פגיעה בקלקרים בתחתית המקפיא, התופעה חזרה לאחר שלושה שבועות. התקשרתי שוב לשלום והוא היה נכון להגיע ולתקן בעבור עלות החלק שהיה צריך להתקין כדי לתקן את התופעה מבלי לקבל עלות של ביקור טכנאי. לבסוף אני החלטתי לקנות מקרר חדש ולא להמשיך לתקן עקב עבודה מסורבלת של הפשרת הקרח שהצטבר שוב וזמן ארוך לתהליך.
הוא בא ופתר את הבעיה די מהר, היה נחמד וזמין ועל פניו נראה שהבעיה טופלה.
כתבתי לו באמצע הלילה ומוקדם בבוקר ענה לי. יידע אותי מהו המחיר על הביקור, הגיע בזמן, תיקן מהר ובמקצועיות ואני מאוד מרוצה.
שירות מעולה!
היה ממש סבבה. 10.
היה פנטסטי! תמחור הוגן בהחלט. פתר את הבעיה ביעילות ובמקצועיות. בעל מקצוע מעולה ואדיב והכי חשוב - ישר! ביצע ניקוי של תריסים אחוריים ללא עלות נוספת.
תיקון צינור המים במקרר שגרם לגוש קרח להצטבר ולזליגה של מים.
הייתי מרוצה מאוד! היה מעולה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.