מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
תיקון טלוויזיה פלזמה 50 אינץ' של חברת פיליפס שכלל החלפת נוריות לד.
הוא היה מאוד שירותי, עשה את העבודה מהר אבל היה קצת יקר לדעתי.
תיקון קבל שרוף בטלוויזיית פלזמה 50 אינץ' של חברת סמסונג.
היה מצוין! הוא הגיע בזמן למרות כל הסערה שהיתה. הוא עבד בצורה מקצועית, הוא הסביר כל שלב בתהליך וממש הראה לי כל נקודה ונקודה שהוא פותח. באמת מקצוען אמיתי והייתי בכיף מזמין אותו שוב אם יהיו לי בעיות נוספות בעתיד.
לא אמין בכלל! דיברתי איתו בטלפון, הוא אמר שמן הסתם זו בעיה בכרטיס מסך, שאלתי כמה עולה והוא אמר 800, שאלתי אם הוא מחליף לכרטיס חדש והוא אמר שכן. אני גם בעל מקצוע ויש לי ידע טכני רב, משום מה חשדתי ולא הייתי הכי בטוח אז פתחתי את הטלויזיה וסימנתי את כל הכרטיסים בשביל לבדוק אח"כ. אחרי 3 ימים הוא התקשר ואמר שהטלויזיה מוכנה, שאלתי אותו שוב מה הוא עשה והוא אמר שהוא החליף כרטיס חדש וזה עולה 800. כשהגעתי אליו שאלתי שוב אם הוא החליף לכרטיס חדש והוא ענה "בטח, אני עובד רק עם חדשים". לקחתי את הטלויזיה ופתחתי שוב כדי לראות מה הוא עשה. לאחר שפתחתי ראיתי שהכל נשאר במקום ואין שום סימן להחלפת כרטיס- לא חדש ולא ישן. פניתי אליו שוב ופתאום הוא אמר שזה מחודש ולא חדש והסביר לי איפה להסתכל. כשהוא הבין שבדקתי את זה הוא התחיל לגמגם ושינה את מה שאמר ואמר לי שהוא לוקח 800 רק על תיקון.. הוא איבד אותי בתור קליינט ואיבד עוד הרבה אחרים. כנראה שלקוחות אחרים לא מבינים מה הטכנאים עושים להם וחושבים שהכל בסדר. אז תשימו לב טוב טוב. הוא לא יצא צדיק אלא לדעתי בדיוק ההפך. אמינות זה בשבילי מעל הכל גם מעל המקצועיות. אם הוא פגע באמינות אני לא יכול לתת לו ציון אחר בשום פרמטר!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.