מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור. הוא בא ולא הצליח לפתור את הבעיה, אז הוא התייעץ עם קולגות, עשה בירורים ועשה את המקסימום שלו. לקח זמן עד שבא שוב אבל גם אז לא היה אפשר לתקן כי צריך חלק שלא נמצא ואני צריך לפנות לחברה של המקרר. הוא היה חמוד מאד, הוגן, אדיב, מסביר פנים והייתי קורא לו עוד פעם.
תיקון נזילה במקרר מחברת סמסונג בנפח 594 ליטר כולל התקנת חוט חשמל.
השירות שלו מצוין והוא בא בזמן.
הוא היה ממש נהדר וזמין, נחמד ומבין.
הוא היה בסדר גמור.
היה מצוין. הוא מקצועי, נחמד, אכפתי ושירותי.
תיקון ומילוי גז למקרר SBS בנפח 759 ליטר של חברת Samsung.
המקרר שלנו הפסיק לקרר. התקשרתי לקובי ביום שישי בבוקר, ולמרות שכבר היה מלא בפעילות לאותו יום הודיע לי שבכל מקרה יגיע אלי לטפל במקרר. ואכן קובי הגיע בדק מספר דברים במקרר לשם איתור התקלה, תוך שהוא מסביר מה הוא בודק, לאחר שחשד שמדובר בחוסר גז קירור, הביא את הציוד המתאים מרכבו, ואכן מצא כי חסר גז. הוא הוסיף גז כנדרש וחיכה זמן מה כדי לוודא שאין דליפה וכי המקרר מתחיל לקרר. לאחר שראה כי אין דליפה וכי המקרר עובד כנדרש, הודיע כי מבחינתו התקלה טופלה ובמידה ונגלה כי התקלה חוזרת הוא ישוב ויטפל בבעיה ללא חיוב נוסף. עלות התיקון הייתה סבירה מאד. ככלל היה נעים מאד לפגוש באדם שנותן שירות באופן אמין, מקצועי, הוגן ונעים. הוא היה אמין, ישר, מקצועי, ידידותי ונחמד מאד. צדיק אמיתי!
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מקרר מחברת אמקור בנפח של 640 ליטר.
בן אדם באמת תותח! הוא אמר לי להוציא את החיבור מהשקע לפרק זמן מסוים ואפילו התקשר אחר כך לבדוק שנפתרה התקלה. לא האמנתי שאני אפול על בן אדם כל כך אמין, עם ידע ומקצועיות מרחוק והופתעתי לטובה!
היה מושלם. הוא הגיע תוך פחות מחצי שעה, הסביר מאוד יפה מה התקלה ואיך להימנע ממנה. הוא סידר אותה במהירות ובאחלה מחיר לדעתי. אפילו התקשר לוודא אחרי אם הכל תקין.
היה מצוין, בחור מאוד ישר. הוא נתן שירות טוב, אדיב ואמין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.