מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר סמסונג (side by side), שהחלק של המקפיא הפסיק לעבוד.
טכנאים שהתקשרתי אליהם סירבו להגיע בטענה שלא מטפלים במקרר ממוחשב. שלום הגיע בזמן קצר ותיקן תקלה שחסכה לי קניה של מקרר חדש. עבודה מקצועית, יעילה ומהירה ובמחיר הגון מאוד.
היה מצוין! הוא בסדר גמור. בחור נעים, נחמד ופייר. אני מרוצה.
תיקון מקרר סמסונג שהחלק העליון של המקפיא לא הקפיא.
הייתי מרוצה ממש מהכל.
לפני שפניתי לישי פניתי לשני טכנאים אחרים ממדרג ותיארתי את התקלה במקרר שלי. הם לא ידעו ממה היא נובעת; אחד אמר שיבוא ויבדוק והשני אמר שיפנה לחב' סמסונג - יצרני המקרר, כדי להתייעץ. כשפניתי לישי הוא מיד העלה השערה ממה נובעת התקלה, נתן לי הצעת מחיר והציע להגיע לתקן תוך רבע שעה. ואכן, השערתו התאמתה, הוא החליף את החלק הפגום, וחייב אותי במחיר שנתן בהצעת המחיר. ישי עבד במקצועיות רבה, מהר ונקי, נתן הסברים על התיקון וייעץ כיצד לשמור על פעולה תקינה של המקרר לאורך זמן. כמו כן, עשה גם מעבר לתקלה ולא לקח על זה תשלום נוסף.
היה על הכיפאק! ישי טכנאי מומחה למקררים, לכן אני ממליצה לפנות אליו כשיש תקלה בתחום הזה. בנוסף, הוא הרשים כאדם סימפאטי, זריז, נעים-הליכות וישר.
ניסיון תיקון של החלק שאחראי על ההפשרה במקרר של חברת סמסונג.
אני מאוד לא מרוצה, הוא פתר בעיניו את הבעיה, אבל התקשרתי אחרי שבועיים הייתה נזילה, ואז הוא אמר שצריך להחליף חלק ויבדוק ונעלם, התקשרתי שוב ואז הוא שלח אותי ליבואן... בכל מקרה הזמנתי מישהו אחר והוא פתר לי את הבעיה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.