מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצוין, איש הגון ונחמד. המחיר סביר בעיניי, עשר מתוך עשר.
השירות היה בסדר גמור, הוא היה סבלני, הסביר מה הוא עושה והיה מקצועי.
תיקון מקרר תקול של חברת סמסונג ע"י פתיחת סתימה והפשרת קרח מצטבר.
לירון היה מאוד אדיב וסבלני, הוא הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי. הוא הסביר לי הכל וגם המחיר היה הוגן לדעתי. אני מרוצה ממנו מאוד.
אלברט היה מקצועי, הגיע בזמן שקבענו, הסביר לי על העבודה והתיקון. לקח לי מחיר הוגן לדעתי ואני מרוצה.
תיקון מקרר מחברת סמסונג שכלל החלפת 2 כרטיסים תקולים.
הוא עבד עם מסיכה, היה מקצוען ועשה כל מה שצריך, המקרר עובד עד היום.
המקרר הפסיק לקרר ביעילות, לאחר בדיקה יניב אמר שיש הצטברות קרח שמפריעה לקירור יעיל. הסיבה היא או שהסנסור או הכרטיס תקול. יניב המליץ להחליף את הסנסור קודם, כי זה יותר זול וגם ברוב המקרים זה מה שנכשל, מניסיונו, לבצע מעקב ולייצור קשר במידת הצורך אחרי שבוע.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.