מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 123 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה! מיד עלה על הבעיה, ניסה לטפל באמצעות מכשיר שיכול לסייע אך משזה לא עזר. העדיף לותר על השארתו כדי לא לגבות עליו תשלום לשווא. מקצועי, אמין, סבלני. ומסביר על הכל מראש כולל על התשלום. כבר בשיחת הטלפון הרגשתי שאני מול אדם מקצועי מאוד.
הוא היה מאוד מקצועי ונחמד.
אליאס היה אחלה, מעולה ומקצועי.
הוא היה מעולה, ממש נחמד, ענה מאוד מהר, שלחתי לו הודעה בבוקר, הוא הגיע אחרי 3 שעות, בדק, וידע מה הוא עושה והמחיר היה לא יקר לדעתי.
אחלה יוחנן, הכל עשר!
יניב היה טוב, הוא בא בדיוק בזמן, עבד טוב, תיקן את המקרר ועכשיו הוא עובד. לדעתי המחיר שהוא גבה היה סביר.
לקיחת כרטיס תקול לתיקון במעבדה והתקנת כרטיס משופץ במקרר מחברת ג'נרל אלקטריק.
אני שמח שאת מתקשרת! קודם כל הוא בא במאור פנים, אנרגיות טובות ומיד איתר את הבעיה. היה צריך לטפל בבעיה במעבדה, הסברתי לו את לוח הזמנים שלי והאילוצים והוא עמד בהם. התרשמתי ממנו מאוד לטובה! לגבי המחיר, הבנתי שהמחיר שהיה יחסית גבוה בעיניי נחשב למחיר מאוד סביר לדעת בעל מקצוע שייעץ לי. לבסוף, במעבדה לא התאפשר לתקן את הכרטיס אז הוא הביא לי כרטיס משופץ והיום חשבתי להשאיר לו הודעה ולהודות לו על שירות נעים ושווה.
אלברט היה עשר!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.