מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 21 חוות דעת רלוונטיות
סטס היה נחמד ואני ממליץ עליו!
היה יוצא מן הכלל! לא היה לי מים חמים בכלל, סטס עלה על התקלה והחליף את החלק בצורה מהירה ומקצועית. אני מרוצה מאוד מהשירות.
פעם ראשונה שחיכיתי שצוות מדרג יתקשר לקחת משוב. עוד לא נתקלתי בבעל מקצוע כמו שמואל והוא ראוי לפרגון בכל אמצעי. הסברתי לשמואל שמדובר בתקלה דחופה שכן בבית תינוק שזה עתה נולד ואין מים חמים. הוא הגיע זמן קצר לאחר השיחה. עוד בטלפון ציין בפניי עלות ביקור (וזה היה גם המחיר שלקח לבסוף) והסביר לגבי בעיות אפשריות בתיקון. בהגעתו חלץ נעליים בכניסה ותיקן מיוזמתו תקלה שאיננה בתחום בגינו הוזמן. אציין שבעלי מקצוע אחרים עמם שוחחתי אמרו רק על סמך שיחת הטלפון שככל הנראה יצטרכו להחליף את כל המכשיר בעלות של כמה אלפים. אין ספק ששמואל הוא האדם הראשון אליו נפנה בתקלה הבאה ואנחנו מקווים שכך יעשו גם אחרים.
ליאור עמד בזמנים, הוא היה בסדר גמור ונחמד. הוא ניסה לתקן את מחמם אבל מכיוון שהמכשיר ישן הוא עדכן אותי מראש שלא יהיה לו את החלקים המתאימים. והוא היה קצת יקר לדעתי.
הוא תיקן את החלק הבעייתי, הסביר לי בצורה מפורטת ומפורשת את כל האופציות שיש לרשותי, בחרתי בפתרון יחסית זול וזמני והוא אמר שאם בעתיד ארצה את האופציה המורכבת יותר הוא יקזז לי את העבודה הנוכחית כך שהוא מאוד הגון. הוא היה נחמד, נעים ואני מאוד מרוצה.
היה בסדר גמור.
הוא פתר את הבעיה.
הוא היה ממש מצוין והייתי מרוצה.
הוא היה מקצועי ונעים הליכות. אמנם הוא לא הצליח לפתור לי את הבעיה בפעם הראשונה ונאלץ לחזור שוב ביום למחרת, אך הוא עשה עבודה טובה והייתי מרוצה.
התקלה לא משתחזרת כל יום. ביום שזוהר הגיע התקלה לא קרתה. הוא בדק את המכשיר וזיהה לחץ גז נמוך והגביר את הלחץ. אחרי כמה ימים התקלה חזרה. זוהר הציע לבצע ניקוי למכשיר במחיר מאוד גבוה. לא הסכמתי והחלטתי להחליף את המכשיר. טכנאי של מפזגז גם לא הצליח למצוא את התקלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.