מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
הטיפול לרכב היה בסדר, אין לי יותר מדי כלים לשפוט. טל אמר מראש בטלפון את המחיר לטיפול הבסיסי וכך היה. התקין מגבים חדשים לא תקינים, נאלצתי להחליף אותם במקום אחר די מהר לאחר הטיפול.
טיפול 15,000 בפיאט פונטו שנת 2004 וביודנאי i30 שנת 2011.
השירות היה מעולה והייתי מרוצה.
טיפול 15,000 ק"מ הכלל החלפת ברקסים אחוריים ברכב פיאט פונטו שנת 2001.
מבחינה מקצועית היה בינוני לדעתי. זה נמשך הרבה יותר זמן ממה שצריך היה להיות. בעקבות תקלה בברקסים, המוסך טיפל על חשבונו בהחלפת הברקסים.
טיפול 15,000 ק"מ ותיקון ברקסים ברכב מסוג פיאט פונטו שנת 2005.
הם היו נחמדים ועשו עבודה מצויינת.
השירות בסדר גמור והמחיר שלו היה טוב.
הייתי מרוצה מהשירות. הייתי בטוח שעושים את התיקון ב 10,000 והוא אמר לי שב 15,000 לחזור, זה היה הוגן מצידו. כשבאתי לעשות את הטיפול הייתי מרוצה מהעבודה.
טיפול 15000, החלפת בלמים ורצועת טיימינג בפיאט פונטו שנת 2009.
הם היו ממש בסדר והשירות טוב. עשיתי טיפול יחסית גדול, יותר ממה שתכננתי. בבדיקה שלהם התברר שכדאי להחליף גם את הבלמים שלא הוחלפו הרבה זמן. למרבה ההפתעה - החלפתי את הבלמים והם חרקו והרעישו. חזרתי אליהם, טיפלו בבעיה, ניקו וסידרו את הבלמים ללא תשלום ולשביעות רצוני המלאה. אחרי הטיפול הזה הכל תקין.
טיפול 15,000. החלפת שמנים,החלפת פלגים, מסנן אויר, משאבת גלגל, צינור בלם ונוזל בלמים בפיאט פונטו שנת 2000.
אני מאוד מאוכזב באופן כללי!! לאחר שבחרתי במוסך זה, כמו הרבה בעלי מקצוע מהאתר, ושלהבדיל בהחלט היו לשביעות רצוני המלאה (אפשר גם לקרוא). שוחחתי עם חנן בעל המוסך בטלפון,בתחילה הוא עשה עלי רושם טוב ואמין.סגרנו שהוא יבצע ברכב טיפול 15,000,יכניס גז למזגן ויבדוק בלמים-במידה וימצאו לא תקינים יחליף אותם.כשהכנסתי את הרכב למוסך,לטענתו הוא מצא ליקויים נוספים, כמו: פלגים,מסנן אויר, משאבת גלגל, צינור בלם, 2 גומיות הגה ו-3 רצועות מנוע. הוא אמנם אמר לי מה העלויות לפני שביצע העבודה,יחד עם זאת הופתעתי מאוד לרעה מהמחיר היקר שהשמיע באוזני!! מידית , בררתי אחד לאחד את הצעתו של חנן מול מוסך מורשה, אמין ורציני שחבר שלי מטפל אצלו כבר שנים... ומסתבר שההצעה של המוסך הזה, זולה בכ-15% מההצעה של חנן. לאחר שכבר ביצע חצי מהעבודה ביקשתי ממנו להפסיק מידית.וכשהתקשרתי אליו לאחר מכן בבקשה להשלים את העבודה ושיוזיל לי בכ-10% את המחיר שהציע לי ע"מ שאהיה מרוצה –הוא לא הסכים בשום אופן!!! אגב, למחרת..כשבדקתי בחנות חלקי רכב, מחיר החלקים שחנן החליף לי בפועל וגם אותם אלה שלא הספיק בפועל להחליף..היה הפרש במחיר של 41% !!! לטובת החנות. אפרופו אמינות..חנן אמר לי מפורשות שהרווח שלו מהלקוח על החלקים הוא רק 25% בלבד!! דעתי היא,שכל בעל מקצוע אמור להרוויח.יחד עם זאת,אני לא מסכים שבעל מקצוע יהיה יקרן וגרידי.!!! -במקרה שלי ,חנן היה כזה... וחבל.בשביל הנחה זעומה שביקשתי ,הוא איבד לקוח !!! ועוד הרבה לקוחות אחרים, שאילו הייתי מרוצה, הייתי שולח אליו.. לסיכום: אני מציע לכולם להשוות מחירים מול מוסכים אחרים שגם הם מקצועיים ואמינים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.