מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
בדיקה למערכת מולטימדיה חדשה תקולה ברכב Mitsubishi Space star שנת 2015, כולל לקיחת הרכב למוסך מורשה.
היה מעולה והשירות שלו ממש טוב ומעולה.
בדיקה ואבחון תקלה במערכת מולטימדיה של רכב מסוג SUZUKI.
לידור בחור נחמד מאוד, בסופו של דבר הוא אמר שאין ממש פתרון לבעיה במערכת ושעדיף להחליף אותה לגמרי אבל בסך הכל הוא נתן שירות טוב.
השירות היה אדיב ומהיר, תוך כדי פירוק תיקנו תא בקונסולה שלא נפתח ללא עלות. לאחר שנסעתי ראיתי שהמזגן אינו עובד, התקשרתי למחרת והם חיכו לי חצי שעה לאחר הסגירה כדי שאגיע וחיברו את הכבל של המזגן שלא חובר כראוי בעת ההתקנה. כולם עושים טעויות אך הם דאגו לתקן את הטעות.
חיבור מצלמת רוורס למערכת מולטימדיה חדשה, בדיקת תקינות כללית של המערכת, העתקת פלסטיקה של המזגן למתאם חדש שאני הבאתי, הכנסת המערכת למקומה וסיום התקנה.
ציפיתי למחיר מופחת היות ואני דאגתי מראש לפרק את המערכת הישנה, אני חיברתי את הפלסטיקה בסוף והשארתי לו את מתאם המערכת הישן. המחיר לא השתנה. סה"כ בנאדם חברותי, נחמד וסבלני לשאלות והסברים.
היה מקצוען, אדיב והגון.
היה נהדר!
היה על הכיפאק! פניתי ללידור בגלל בעיה במולטימדיה, המערכת לא נדלקה לאחר פריקת מצבר. לידור ביצע עבודה יסודית מאד, עלה על תקלה והסביר במהלך הבדיקה כל צעד שעשה. לאחר הבדיקה היסודית, אכן כפי שחשדתי, התברר שהלכה המערכת. הטיפול ברכב היה יסודי, מקצועי ולא יקר בכלל יחסית לכל השאר. ממליצה בחום.
הוא מותק של בחור. בסופו של דבר המיקרופון לא עבד אבל הוא השתדל, השקיע כמעט 4 שעות ואפילו לא לקח על זה כסף.
הוא הגיע, הסתכל ובדק את המערכת כמו שצריך אבל לא היה לו פתרון לתת, כי המערכת שרופה וצריך להחליף אותה. לטעמי המחיר היה מעט יקר ביחס לעבודה שעשה.
היה בסדר גמור, קיבל אותי בזמן שקבענו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.