מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
בדק את המזגן, הגיע למסקנה שהכרטיס האלקטרוני נהרס וראה שיש לנו עדיין אחריות מהחברה, אז הוא בעצמו פנה אליהם ודיבר עם מי שצריך, הם יצרו איתי קשר ותיאמו להחליף לי את הכרטיס. שמעון היה על הכיפאק, הגיע ומצא את הבעיה בדקות, מקצועי מאוד ולקח מחיר הוגן, אני מרוצה מאוד!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.