מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצוין. הוא הגיע וראה שיש בעיה בכרטיס והמליץ לקנות מקרר חדש. הוא היה ממש אחלה ועזר לנו המון בבחירת מקרר חדש.
בדיקת תקלה בכרטיס האלקטרוני מקרר של חברת בקו.
לא היה כל כך מה לעשות, היה ממש נחמד ו10 בהכל!
בדיקת תקלה בכרטיס אלקטרוני ובמדחס תקולים במקרר של חברת Beko.
נתן שירות מעולה, הגיע בחול המועד והיה מצוין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.