מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
אני הזמנתי אותו כי המים מהדוד לא מספיק חמים. הוא בא 3 פעמים והבעיה לא תוקנה. ביקור ראשון: החליף גוף חימום ותרמוסטט בגלל שהיה אבנית. בגלל שהוא רוקן את הדוד מהמים קודם לא יכולנו לבדוק האם הטיפול שלו עזר או לא. התקשרתי אליו אחרי שעתיים והוא אומר לי שבגלל שהיה יום קר לוקח יותר משעתיים כדי שהמים יהיו חמים. השארתי את הדוד דולק למשך 15 שעות רצופות - ואז הואיל בטובו לחזור. ביקור שני: אני מצטט: ״לא מבין למה זה לא עובד אולי התרמוסטט החדש ששמתי אתמול תקול אז החלפתי לך עוד פעם״. לרגע לא הזכיר מערבל מים. עוד פעם הדלקתי את הדוד למשך שעות. ועוד פעם אין מים חמים. התקשרתי אליו ביום ששי אבל הוא לא עובד בששי אז הוא בא בראשון. ביקור שלישי: משפט ראשון שלו: ״מה אתה רוצה אח שלי?״ כמה זמן אתה משאיר את הדוד דולק? אני מנסה להסביר לו שהדוד דולק כמעט 5 שעות ביום בסה״כ לפי שעון שבת. והוא ממשיך ומתעקש שזה לא מספיק. עד שפתאום הוא נזכר שיש מערבל מים. מערבל מים הוא בתקן בטיחותי למנוע כוויות ילדים. ההצעה שלו הייתה פשוט להוריד אותו. אחרי שביקשתי להחליף אותו, הלך לרכוש אחד וחזר להתקין. אלא שהוא התקין אותו הפוך. ולכן אחרי שהלך פשוט לא היו מים חמים בכלל. אחרי שהתייאשתי ממנו ופניתי לטכנאי אחר שהוא בא ותיקן את הבעיה תוך 45 דקות. 0 לקיחת אחריות. הוא גבה ממני תשלום החלפת מיותרת של גוף חימום + תרמוסטט. 0 התנצלות על זה שבמשך שבוע לא היה לי מים חמים בבית, עדיף למצוא בעל מקצוע אחר!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.