מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין, עשה את מה שאפשר לעשות. ממש מאה אחוז, היה כנה. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
שלחנו לו הודעה ואחרי 10 דקות הוא כתב שהוא יכול להגיע וממש הציל אותנו. הוא היה נחמד, שירותי ואנחנו מאוד מרוצים. הוא נתן לנו אחריות על החיישן והתקשר למחרת כדי לבדוק אם המקרר עובד כמו שצריך.
תיקון מנגנון הפשרה במקפיא של מקרר של חברת שארפ 2 דלתות.
התקלה, המקפיא קופא ותא קירור חם, חזרה אחרי כמה ימים. בביקורו אהרון אמר שאם זה יקרה, יש לשפץ לוח בקרה או לקנות מקרר חדש. אבל החלפתי בעצמי את תרמוסטט ההפשרה שבמקפיא תמורת כמה עשרות שקלים וכמה שעות שלקח לי ללמוד את העבודה. מאז כבר חודש המקרר עובד. לסיכום, הטכנאי טעה באבחון התקלה וכמעט זרקתי מקרר טוב בגלל בעיה מינורית.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.