מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
הוא ניסה להחליף חלק אמריקאי כדי לעקוף את הבעיה אך ללא הצלחה, ניסה כמה דברים ולא הצליח להפעיל את המדחס. הוא מקצועי, נחמד מאד והמסקנה היא שצריך לקנות מקרר חדש. הוא ממש מצוין, הגיע עם כלים ועם כל הציוד הנדרש, עמד בזמנים ולקח עלות ביקור.
ניסיון תיקון מקרר 2 דלתות של חברת Beko על ידי החלפת מדחס.
מבחינת זמנים הוא ממש השקיע בשביל להגיע בזמן שקבענו, הוא היה פה שעות, בדק את המקרר ואמר שהמדחס תקול, קנינו מדחס חדש והוא התקין אותו. בלילה שאחרי שמענו רעשים מוזרים מהמקרר, התקשרנו אליו למחרת והוא הגיע, בדק ואמר שהכרטיס החכם של המדחס מקולקל. בסופו של דבר הוא לא פתר לנו את התקלה ובגלל שלא אבחן אותה נכון הלך לנו המקרר והיינו צריכים לקנות חדש. לדעתי בעל מקצוע מקצועי היה מאתר את הבעיה הרבה יותר מהר ולא טועה באבחנה ככה. הוא הרגיש לא נעים ממה שקרה והחזיר לנו חלק מהכסף ששילמנו על המדחס.
ניסיון לתיקון של מקרר של חברת LG, כולל מילוי גז והחלפת מדחס.
הוא בחור מאוד נחמד, הוא ניסה לפתור את הבעיה ולא הצליח, אז צריך לזרוק את המקרר. הוא לקח מחיר סטנדרטי לדעתי, לא יקר מידי ולא זול. הוא הגיע בזמן ואני לא יודע איך הייתה המקצועיות שלו כיוון שהוא לא פתר את הבעיה.
לצערי היה צינור שעבר במקום מורכב ובניסיון להחליפו הוא פגע במכונת הקרח, בנוסף, אחרי שהוא הלך ראיתי את הנזקים שהוא עשה ברצפה. הוא גרם לי עוגמת נפש!
ניסיון לתיקון רעש שיוצא ממקרר והחלפת מדחס במקרר מחברת באוקנכט.
הוא הגיע אליי ומה שהוא עשה עבד לזמן ממש קצר והרעש חזר. הוא הגיע אליי שוב מאז, עשה משהו אבל זה ממשיך לעשות רעשים. ניסיתי לתפוס אותו כמה פעמים והוא לא חוזר אליי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.