מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
שגיב היה בסדר גמור. הוא היה סבלני ולאחר בדיקה אמר שאין טעם לתקן את המקרר. הוא אמר שיעזור לנו בבחירת מקרר אחר וגם שנתקשר אליו אם תהיה לנו בעיה. הוא עשה כל מה שאפשר.
היה בסדר גמור! המליץ לא לתקן אלא לרכוש חדש.
אלכס היה אחלה, אני מרוצה מהבחירה בו, הוא היה הוגן מאוד!
אבחן את התקלה, הסביר את האפשרויות שעומדות בפנינו ונתן הערכות מחיר. ייעץ לנו שלא לתקן כי יכול להיות מאוד שהתקלה תחזור על עצמה. בעקבות ההמלצה שלו החלטנו שלא לתקן את המקרר. הוא היה מאוד נחמד וסבלני.
הוא מצויין. אני מכיר אותו עוד מפעמים קודמות שהיה אצלי, הוא לא פתר את הבעיה, אבל זה לא בגללו, זו דליפה שלא ניתנת לתיקון.
היה מצוין! הגיע באופן מיידי, שירות מעל ומעבר למצופה. מקצועי, אדיב, נעים והגון.
לא מקצועי והמחיר היה יקר לדעתי. הוא אדיב, נחמד והגיע בזמן שקבענו אבל אין קשר בין הגישה הבין אישית שלו לבין המקצועיות. אבחן את הבעיה במקרר בצורה לא נכונה ואז כשאבחן את הבעיה בצורה נכונה ופתר אותה הוא חייב אותי על תיקון 2 תקלות כאשר אחת מהן בכלל לא הייתה קיימת.
איבחון תקלה במקרר LG והמלצה על תיקון זמני עד להחלפת המקרר הישן (13 שנים) בחדש עקב דליפת גז.
השירות היה מצוין!
אשר היה נהדר מקסים ואדיב. הוא באה לבדוק לנו את המקרר וראה שיש דליפת גז והמליץ לנו להחליף למקרר חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.