מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
איציק היה מעולה. הוא הגיע לבדוק האם ניתן לתקן את מסך הטלוויזיה השבור, הסביר לנו שהתקלה לא ברת תיקון. אני מרוצה מהשירות של איציק וממליץ עליו בחום!
היה מצוין! הוא ישר אמר לי מה התקלה וניסה לראות אם אפשר לפתור את התקלה במחיר סביר.
הוא היה מקסים, מקסים! הכי הגון בעולם עם כסף. דיברנו אייתו והוא אמר שאם נביא את הטלוויזיה אליו הוא לא יגבה כסף על ביקור. הוא בדק את הטלוויזיה ואמר שאין מה לתקן, המסך הלך ולא הכרטיס. הוא התעקש להחזיר את הטלוויזיה למרות שתכננתי לזרוק אותה. הצעתי להביא לו את הטלוויזיה לחלקים, הוא לא משתמש בחלקים, אבל אמר שאולי לחבר שלו. הוא בירר, החבר הציע סכום לטלוויזיה והתקזזנו על המחיר של הבדיקה. הוא היה מעל ומעבר, גם מבחינת זמנים.
הוא היה מצוין ומאוד אמין. אבחן את הבעיה אבל לאחר כמה בדיקות הוא הסביר לנו שלא כדאי לתקן את הטלוויזיה לכן הוא גבה תשלום סמלי רק על הביקור.
השירות שלו היה יוצא מן מהכלל! הוא הגיע, אבחן את התקלה וייעץ לנו לקנות טלוויזיה חדשה. היה אמין מאוד ומקצועי ולקח מחיר סביר בהחלט, הוא גם היה נחמד ואדיב מאוד ופשוט בן אדם מהסרטים, חבל על הזמן. תענוג לעבוד איתו.
אבחון תקלה בכרטיס ספק בטלוויזיית LCD של חברת סמסונג.
הוא הגיע אליי לבדוק את הטלוויזיה. לבסוף הגיע למסקנה שלא משתלם לתקן את התקלה ועדיף לקנות טלוויזיה חדשה. הוא היה מקצועי והגיע בזמן. בסה"כ הוא היה בסדר גמור.
הוא הגיע אלי, היה מאוד נחמד ועמד בזמנים אבל לצערו הוא לא היה אפשר לתקן את התקלה. הוא היה כנה ואמר שלא כדאי כי זה יעלה 90% מעלות הטלוויזיה.
איש מאוד ישר, מקצועי ואדיב. הוא אבחן את מקור התקלה והתוודה שבגלל עלות התיקון עדיף כבר לרכוש מסך חדש. הציע שמכיון שאינו יכול לתקן את התקלה בעצמו אלא רק החברה, לקחת את המסך בעצמו למעבדה.
הוא היה נחמד, אדיב, היה בסדר רק שהוא לא פתר את התקלה, הוא אמר שצריך את החברה של הטלווזיה לשם כך.
אבחון תקלה והצעה לתיקון ע"י הביטוח לטלוויזיית LCD 42 אינץ'.
הוא היה מקסים, הוא שאל אם יש לי ביטוח, הציע שאתקן דרכם, לקח כסף רק על הביקור ולא רצה תשלום מלא על הביקור. הוא היה בסדר. הזמינות שלו הייתה טובה מאוד והוא גם הגיע ביום שישי..
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.