מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 29 חוות דעת רלוונטיות
המסך היה תקוע ולא הגיב בכלל, התקשרנו אליו והוא אמר שיכול להיות שהבעיה בכרטיס מסך אך אמר לפני שכדאי שנבצע כמה בדיקות. הוא הדריך אותנו בטלפון 20 דקות והצלחנו לסדר את הבעיה לבד בזכותו, אדם מאוד הוגן.
אין חמוד כמוהו, הוא הסביר לי מרחוק מה לעשות וזה פשוט פתר לי את התקלה. איש ממש מקסים והגון.
הוא הסביר ועזר לי לפתור את הבעיה בתצוגת מסך. הוא היה נחמד מאוד! כשמגיע מגיע!
התקשרתי לאיציק והוא אמר לי מה לעשות ופתר לי את הבעיה בטלפון, הוא היה נגיש, נחמד, נעים והסביר לי בדיוק מה לעשות. באמת בן אדם משכמו ומעלה, הייתי ממש מרוצה ממנו.
היה שירות מעולה! הוא נתן יחס טוב והיה מקצועי.
הוא היה מאוד אדיב, מקצועי ועזר לי לפתור את התקלה בטלפון!
ייעוץ טלפוני לתיקון כרטיס מסך של טלוויזיה מחברת פאנאסוניק.
הוא אחלה גבר! בחור מצוין. הוא הסביר לי טלפונית איך לחבר ופתר את הבעיה. הוא היה נחמד, הסביר בצורה טובה והיה מקצועי.
הוא היה אחלה, נתן לי שירות מעולה ויחס טוב.
הוא היה הכי נחמד שיש, ממש מקסים! עזר לי דרך הטלפון להבין מה הבעיה והדריך אותי מה לעשות כדי שהבעיה תיפתר. עקבתי אחרי ההוראות שלו וזה עבד. הוא היה אדיב ונעים, שמרתי את הטלפון שלו מקרה הצורך!
הוא ענה ממש מהר, שלחנו לו תמונות של הבעיה והוא ראה וזיהה אותה ישר. הסביר לנו שהבעיה בממיר ולא בטלוויזיה והוא הסביר לנו מה לעשות. הוא היה ממש מצוין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.