מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
היה נהדר! המקרר התחיל להרעיש מאוד. הוא זיהה את התקלה, המאוורר התפרק. החליף את המאוורר והמתין חצי שעה עד שהמדחס יתחיל לעבוד ונשמע שהמקרר לא רועש יותר.
יעוץ טלפוני עבור תיקון מדחס במקרר עם מקפיא תחתון מחברת בקו.
התקשרתי אל יהודה ב21:00, בגלל שהשעה הייתה כבר מאוחרת הוא נתן לבעלי הנחיות בטלפון מה לעשות. קבענו שבמידה וזה לא עוזר הוא מגיע אלינו בבוקר, אך לשמחתי לא היה בזה צורך. הוא היה מקסים, שמרתי את המספר שלו, אתקשר כשאצטרך רק אליו.
אשר היה נחמד, נעים ומקצועי. הדריך אותי איך לזהות את התקלה יותר מוקדם בפעם הבאה, בשלב שעוד יכול לפתור בעצמי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.