מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
החלפת טיימר והוספת בוסטר במקרר מחברת שארפ.
אריאל היה נחמד, אדיב ובסך הכל בסדר! הוא עבד בשקיפות מלאה. מאחר ולא הצליח למצוא את הבעיה, הוא הניח שהבעיה נמצאת בטיימר של המקרר. אחרי החלפת הטיימר ראינו כי הבעיה לא נפתרה וסבר שהבעיה בבוסטר. מכיוון ששילמתי עבור חלק אחד הוא אמר שאני לא אצטרך לשלם עבור החלק השני ולמרות זאת, הוא גבה ממני תשלום. נכון לעכשיו אחרי כמה ביקורים חוזרים המקרר עובד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.