מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן וטיפל מהר, אין תלונות. הוא אמר שאם התקלה תחזור אז הוא יעשה תיקון גדול יותר.
תיקון נזילה ומילוי גז, החלפת קופסת בקרה ואיטום באמצעות סיליקון במזגן מיני מרכזי.
לאחר כמה שבועות המזגן שוב הפסיק לעבוד והבנו שצריך לקנות מזגן חדש. הזמנתי אותם להתקין לי את המזגן החדש, היה נראה שעשו עבודה טובה אך לאחר מכן המזגן התחיל לעשות רעש, הוא הגיע אלי ואמר שאני צריך להפעיל את האחריות של תדיראן. הגיעו אלי טכנאים של תדיראן ואמרו שהבעיה הייתה עם ההתקנה עצמה של המזגן. הזמנתי את הטכנאים של תדיראן ואת הטכנאי שהתקין לי, הטכנאים מהחברה אמרו למתקין שזו בעיה בהתקנה והסבירו לו מה הבעיה, הוא לא לקח אחריות על מעשיו והיה מוכן לתקן את זה רק תמורת תשלום נוסף על תיקון. ניסיתי להסביר לו ששילמתי לו על ההתקנה ושהוא לא עשה את זה בצורה טובה ושאין לי מה לשלם לו עוד אך הוא לא הסכים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.