מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
ליאור היה קשוב ומקצועי. אני ממליצה!
החלפת חיישן (רגש) + תיקון כרטיס בלוח פנימי והחלפת כרטיס במעבה במזגן אינוורטר של אלקו-אלקטרה.
10 מכל הבחינות :) התקשר להודיע שמגיע, הגיע בזמן. ביצע בדיקה שבה התברר שהמזגן כן קירר, אך לא לאורך זמן. על כן נבדק גם הכרטיס ביחידה הפנימית שהסתבר שהיה תקול. הכרטיס נלקח למעבדה, שם תוקן ויחד עם זאת נאמר ע"י הטכנאי, כי לא בטוח שהבעיה בו ולכן יש לבדוק את הכרטיס בחלק החיצוני של המזגן כלומר המעבה/מדחס. על כן דידי בדק את הכרטיס בתוך המעבה ועל פי הנתונים הסתבר שהתקלה נובעת ממנו ויש להחליפו. לכן פורק ונלקח למעבדה לבדיקה והוחלף לחדש. כדאי לדעת, בדיקת מזגן אינטוורטר ותיקונו זה תהליך מורכב מאד שלא כמו במזגן רגיל ונדרשת סבלנות רבה. לדידי חשוב מאד שהטיפול יהיה מאה אחוז כדי שהלקוח יהיה מרוצה. הוא גם הוסיף לי חודש על האחריות שקיימת על הכרטיס.
תיקון שני מזגנים רגילים, כלל הוספת קבל התנעה למדחס במזגן אחד והחלפת רגשים בכרטיס פיקוד במזגן השני.
יורם היה מעולה! אני מרוצה מאוד.
תיקון מזגן שלא קירר, תיקון כרטיס והחלפת רגש במערכת הפנימית.
היה ממש מצוין! מקצוען, שירות מדהים ומהיר. ממליץ לכל אחד לקחת אותו.
תיקון בעיה ברגש ובכרטיס האלקטרוני במזגן של אלקטרה.
הוא בחור מאד נחמד וסימפטי. ניראה שהוא חושב על טובת הלקוח בניגוד לבעלי מקצוע אחרים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.